Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Прядко, Ольга Миколаївна - Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
Прядко, Ольга Миколаївна - Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
Стаття
Автор: Прядко, Ольга Миколаївна
Бізнес Інформ: Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Прядко, Ольга Миколаївна
Бізнес Інформ: Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Прядко, Ольга Миколаївна.
Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій / Ольга Миколаївна Прядко, Катерина Сергіївна Олініченко // Бізнес Інформ.– 2021.– № 10 (525).– С. 368-374 : іл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. економічні інструменти . 2. маркетингові інструменти. 3. мотивація споживачів. 4. бренди. 5. fashion-ринок. 6. опитування. 7. лояльність споживачів. 8. соціальні мережі.
Прядко, Ольга Миколаївна.
Використання сучасних маркетингових інструментів для спонукання споживчих мотивацій / Ольга Миколаївна Прядко, Катерина Сергіївна Олініченко // Бізнес Інформ.– 2021.– № 10 (525).– С. 368-374 : іл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. економічні інструменти . 2. маркетингові інструменти. 3. мотивація споживачів. 4. бренди. 5. fashion-ринок. 6. опитування. 7. лояльність споживачів. 8. соціальні мережі.