Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шуміло, Ольга Станіславівна - Роль маркетингу в антикризовому менеджменті за сучасних умов функціонування підприємств
Шуміло, Ольга Станіславівна - Роль маркетингу в антикризовому менеджменті за сучасних умов функціонування підприємств
Стаття
Автор: Шуміло, Ольга Станіславівна
Бізнес Інформ: Роль маркетингу в антикризовому менеджменті за сучасних умов функціонування підприємств
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Шуміло, Ольга Станіславівна
Бізнес Інформ: Роль маркетингу в антикризовому менеджменті за сучасних умов функціонування підприємств
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Шуміло, Ольга Станіславівна.
Роль маркетингу в антикризовому менеджменті за сучасних умов функціонування підприємств / Ольга Станіславівна Шуміло, Вікторія Анатоліївна Євтушенко, Антон Валентинович Чумак // Бізнес Інформ.– 2021.– № 11 (526).– С. 461-466 : іл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. антикризовий менеджмент. 2. антикризове управління підприємствами. 3. маркетингові стратегії підприємств. 4. маркетинг.
Шуміло, Ольга Станіславівна.
Роль маркетингу в антикризовому менеджменті за сучасних умов функціонування підприємств / Ольга Станіславівна Шуміло, Вікторія Анатоліївна Євтушенко, Антон Валентинович Чумак // Бізнес Інформ.– 2021.– № 11 (526).– С. 461-466 : іл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. антикризовий менеджмент. 2. антикризове управління підприємствами. 3. маркетингові стратегії підприємств. 4. маркетинг.