Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Осаула, Вадим Олександрович - Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження
Осаула, Вадим Олександрович - Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження
(UA) Статья
Осаула, Вадим Олександрович.
Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження / Вадим Олександрович Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.– 2022.– № 1.– С. 72-79
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальна реклама. 2. патріотична реклама. 3. патріотизм. 4. молодь. 5. Україна.
Осаула, Вадим Олександрович.
Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження / Вадим Олександрович Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.– 2022.– № 1.– С. 72-79
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальна реклама. 2. патріотична реклама. 3. патріотизм. 4. молодь. 5. Україна.