Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Білущак, Т. М. - Буктрейлер як мультимедійна реклама в популяризації книги автором в середовищі Інтернет
Білущак, Т. М. - Буктрейлер як мультимедійна реклама в популяризації книги автором в середовищі Інтернет
(UA) Статья
Білущак, Т. М.
Буктрейлер як мультимедійна реклама в популяризації книги автором в середовищі Інтернет / Т. М. Білущак, Н. Я. Радковець // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2021.– Т. 32 (71), № 1, ч. 3.– С. 247-252 : іл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. буктрейлери. 2. мультимедійна реклама. 3. популяризація книг. 4. автори. 5. інтернет-середовище. 6. маркетингові стратегії.
Білущак, Т. М.
Буктрейлер як мультимедійна реклама в популяризації книги автором в середовищі Інтернет / Т. М. Білущак, Н. Я. Радковець // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2021.– Т. 32 (71), № 1, ч. 3.– С. 247-252 : іл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. буктрейлери. 2. мультимедійна реклама. 3. популяризація книг. 4. автори. 5. інтернет-середовище. 6. маркетингові стратегії.