Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Медіа. Бізнес. Громадськість. Влада. Взаємодія на шляху до євроінтеграції
Медіа. Бізнес. Громадськість. Влада. Взаємодія на шляху до євроінтеграції
Книга
Автор:
Медіа. Бізнес. Громадськість. Влада. Взаємодія на шляху до євроінтеграції : Матеріали україно-польської науково-практичної крнференції "Регіональні засоби масової інформації, бізнесові структури та органи місцевого самоврядування: взаємодія на шляху до євроінтеграції (досвід України та Польщі)
Видавництво: ТІСІТ, 2003 г.
ISBN 966-8284-00-3
Автор:
Медіа. Бізнес. Громадськість. Влада. Взаємодія на шляху до євроінтеграції : Матеріали україно-польської науково-практичної крнференції "Регіональні засоби масової інформації, бізнесові структури та органи місцевого самоврядування: взаємодія на шляху до євроінтеграції (досвід України та Польщі)
Видавництво: ТІСІТ, 2003 г.
ISBN 966-8284-00-3
(UA) Книга
III> 66301
602617 Главный филиал
Медіа. Бізнес. Громадськість. Влада. Взаємодія на шляху до євроінтеграції : Матеріали україно-польської науково-практичної крнференції "Регіональні засоби масової інформації, бізнесові структури та органи місцевого самоврядування: взаємодія на шляху до євроінтеграції (досвід України та Польщі) / В.о. Терноп. ін-т соціал. та інформ. технологій; Під ред. Іванна Бакушевич, Кшиштоф Кашуба; Ірина Пелехата.– Тернопіль : ТІСІТ, 2003.– 265 с.
500 пр. – На укр., пол. яз.
ISBN 966-8284-00-3 : 25.40.
ББК У509.0
ББК Х301.011.11
-- 1. Засоби масової інформації.
III> 66301
602617 Главный филиал
Медіа. Бізнес. Громадськість. Влада. Взаємодія на шляху до євроінтеграції : Матеріали україно-польської науково-практичної крнференції "Регіональні засоби масової інформації, бізнесові структури та органи місцевого самоврядування: взаємодія на шляху до євроінтеграції (досвід України та Польщі) / В.о. Терноп. ін-т соціал. та інформ. технологій; Під ред. Іванна Бакушевич, Кшиштоф Кашуба; Ірина Пелехата.– Тернопіль : ТІСІТ, 2003.– 265 с.
500 пр. – На укр., пол. яз.
ISBN 966-8284-00-3 : 25.40.
ББК У509.0
ББК Х301.011.11
-- 1. Засоби масової інформації.