Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Липчук Василь Васильович - Маркетинг: основи теорії та практики
Липчук Василь Васильович - Маркетинг: основи теорії та практики
Книга
Автор: Липчук Василь Васильович
Маркетинг: основи теорії та практики : Навчальний посібник для студентів вищ. закладів освіти
Серія: Вища освіта в Україні
Видавництво: Магнолія плюс, 2005 г.
ISBN 966-8340-01-9
Автор: Липчук Василь Васильович
Маркетинг: основи теорії та практики : Навчальний посібник для студентів вищ. закладів освіти
Серія: Вища освіта в Україні
Видавництво: Магнолія плюс, 2005 г.
ISBN 966-8340-01-9
(UA) Книга
III> 66033
620137 Главный филиал
Липчук, Василь Васильович.
Маркетинг: основи теорії та практики : Навчальний посібник для студентів вищ. закладів освіти / Василь Васильович Липчук, Роман Петрович Дудяк, Василь Павлович Нечаєв, Світлана Ярославівна Бугіль; За заг. ред. Василь Васильович Липчук.– 3-є вид.– Львів : Магнолія плюс, 2005.– 288 с.– (Вища освіта в Україні) . – На укр. яз.
ISBN 966-8340-01-9 : 27.00.
ББК У019.1я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.
III> 66033
620137 Главный филиал
Липчук, Василь Васильович.
Маркетинг: основи теорії та практики : Навчальний посібник для студентів вищ. закладів освіти / Василь Васильович Липчук, Роман Петрович Дудяк, Василь Павлович Нечаєв, Світлана Ярославівна Бугіль; За заг. ред. Василь Васильович Липчук.– 3-є вид.– Львів : Магнолія плюс, 2005.– 288 с.– (Вища освіта в Україні) . – На укр. яз.
ISBN 966-8340-01-9 : 27.00.
ББК У019.1я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.