Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання

Рубрики
--> Соціально-етичні питання

Рубрика

Назва:
 
Соціально-етичні питання  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | вперед >>
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни &quot;Маркетинг у банку&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг у банку": для студ. спец. "Банківська справа" всіх форм навчання
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній


Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни &quot;Маркетинг&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготов. "Облік і аудит" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній


Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни &quot;Маркетинг&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. спец. "Менеджмент організацій" ден. форми навчання
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній


Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни &quot;Організація інтегрованих ма...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Організація інтегрованих ма...: для студ. спец. "Менеджмент організацій" ден. форми навчання
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній


Методичні рекомендації до семінарських занять з маркетингу для спеціальності &quot;Математика та основ...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Методичні рекомендації до семінарських занять з маркетингу для спеціальності "Математика та основ...
НДУ ім. М. Гоголя, 2007 г.
ISBN відсутній


Методичні рекомендації з навчальної дисципліни &quot;Маркетинг громадських послуг&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Методичні рекомендації з навчальної дисципліни "Маркетинг громадських послуг"
Вид-во НАДУ, 2004 г.
ISBN відсутній


Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу
Недоступно
 0 из 2
Книга
Литовченко Ірина Львівна
Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу: монографія
Наукова думка, 2009 г.
ISBN 966-00-0877-5


Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу
Недоступно
 0 из 1
Книга
Бабух, Ілона Борисівна
Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу: навч. посіб., для здобувачів вищ. освіти другого (магістер.) рівня
Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024 г.
ISBN 978-966-423-840-0


Методы маркетинговых исследований
Недоступно
 0 из 1
Книга
Галицкий Е. Б.
Методы маркетинговых исследований
Институт фонда "Общественное мнение", 2004 г.
ISBN відсутній


Методы маркетинговых исследований
Недоступно
 0 из 1
Книга
Светуньков Сергей Геннадьевич
Методы маркетинговых исследований: Учебное пособие для студентов экономических ВУЗов
Серія: Классическое образование
ДНК, 2003 г.
ISBN 5-901562-33-X


Методы сбора и использования маркетинговой информации
Недоступно
 0 из 1
Книга
Токарев Борис Евгеньевич
Методы сбора и использования маркетинговой информации: [Учебно-практическое пособие]
Серія: Practica
Экономистъ, 2004 г.
ISBN 5-9811807-8-1


Механизмы управления маркетингом промышленного комплекса региона
Недоступно
 0 из 1
Книга
Дубницкий Владимир Иванович
Механизмы управления маркетингом промышленного комплекса региона: Монография
ООО "Юго-Восток, Лтд", 2003 г.
ISBN 966-8278-22-4


Механізм управління інструментарієм міжнародного маркетингу. Теорія і практика
Недоступно
 0 из 1
Книга
Корж Марина Володимирівна
Механізм управління інструментарієм міжнародного маркетингу. Теорія і практика: монографія
ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-495-2


Мир маркетинга
Недоступно
 0 из 1
Книга
Бевзенко Валерий Федорович
Мир маркетинга: Учебное пособие
[б.и.], 2003 г.
ISBN відсутній


Мифологические архетипы в коммуникации
Недоступно
 0 из 1
Книга
Кафтанджиев, Христо
Мифологические архетипы в коммуникации
Гуманитарный Центр, 2016 г.
ISBN 978-617-7022-94-6


Міжнародний маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Новошинська Любов Василівна
Міжнародний маркетинг: Навчальний посібник для студ. вузів
Центр навчальної літератури, 2004 г.
ISBN 966-8365-39-9


Міжнародний маркетинг
Недоступно
 0 из 2
Книга
Мазаракі Анатолій Антонович
Міжнародний маркетинг: Підручник
КНТЕУ, 2000 г.
ISBN 966-7376-62-1


Моделювання та прогнозування у маркетингу
Недоступно
 0 из 2
Книга
Макаренко Тетяна Іванівна
Моделювання та прогнозування у маркетингу: Навчальний посібник для студентів вищ. закладів освіти
Центр навчальної літератури, 2005 г.
ISBN відсутній


Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика
Недоступно
 0 из 1
Книга
Буднікевич Ірина Михайлівна
Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика: монографія
Чернів. нац. ун-т, 2012 г.
ISBN відсутній


Набирая очки
Недоступно
 0 из 1
Книга
Хамби Клайв
Набирая очки: Как розничная сеть супермаркетов Tesco выиграла битву за лояльного покупателя
Баланс Бизнес Букс, 2006 г.
ISBN відсутній


Найкраща книжка про збут і маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Гінгстон Пітер
Найкраща книжка про збут і маркетинг
Серія: Бібліотечка малого бізнесу
Сейбр-Світло, 1995 г.
ISBN 5-7702-0944-5


Настольная книга маркетолога
Недоступно
 0 из 1
Книга
Иванов Антон Владимирович
Настольная книга маркетолога
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2004 г.
ISBN відсутній


Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління
Недоступно
 0 из 1
Книга

Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління: Матеріали VI міжнарод. науково-практичної конференції студ., аспірантів і молодих вчених
ЕКМО, 2007 г.
ISBN відсутній


Несвідомий брендинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Ван Праєт, Дуглас
Несвідомий брендинг: як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг
Серія: #PROBusiness
Фабула, Ранок, 2020 г.
ISBN 978-617-09-6158-7


Новая парадигма маркетинга. Интегрируемые маркетинговые коммуникации
Недоступно
 0 из 1
Книга
Щульц Дон Е.
Новая парадигма маркетинга. Интегрируемые маркетинговые коммуникации
ИНФРА-М, 2004 г.
ISBN 5-16-001855-7


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025