Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання
Рубрики
--> Соціально-етичні питання
Друк списку
--> Соціально-етичні питання
Рубрика
- Назва:
- Соціально-етичні питання
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг у банку": для студ. спец. "Банківська справа" всіх форм навчання
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг у банку": для студ. спец. "Банківська справа" всіх форм навчання
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготов. "Облік і аудит" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготов. "Облік і аудит" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. спец. "Менеджмент організацій" ден. форми навчання
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. спец. "Менеджмент організацій" ден. форми навчання
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Організація інтегрованих ма...: для студ. спец. "Менеджмент організацій" ден. форми навчання
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Організація інтегрованих ма...: для студ. спец. "Менеджмент організацій" ден. форми навчання
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Методичні рекомендації до семінарських занять з маркетингу для спеціальності "Математика та основ...
НДУ ім. М. Гоголя, 2007 г.
ISBN відсутній
Методичні рекомендації до семінарських занять з маркетингу для спеціальності "Математика та основ...
НДУ ім. М. Гоголя, 2007 г.
ISBN відсутній
Книга
Методичні рекомендації з навчальної дисципліни "Маркетинг громадських послуг"
Вид-во НАДУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Методичні рекомендації з навчальної дисципліни "Маркетинг громадських послуг"
Вид-во НАДУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Литовченко Ірина Львівна
Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу: монографія
Наукова думка, 2009 г.
ISBN 966-00-0877-5
Литовченко Ірина Львівна
Методологічні аспекти Інтернет-маркетингу: монографія
Наукова думка, 2009 г.
ISBN 966-00-0877-5
Книга
Бабух, Ілона Борисівна
Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу: навч. посіб., для здобувачів вищ. освіти другого (магістер.) рівня
Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024 г.
ISBN 978-966-423-840-0
Бабух, Ілона Борисівна
Методологія та організація наукових і прикладних досліджень у маркетингу: навч. посіб., для здобувачів вищ. освіти другого (магістер.) рівня
Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024 г.
ISBN 978-966-423-840-0
Книга
Галицкий Е. Б.
Методы маркетинговых исследований
Институт фонда "Общественное мнение", 2004 г.
ISBN відсутній
Галицкий Е. Б.
Методы маркетинговых исследований
Институт фонда "Общественное мнение", 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Светуньков Сергей Геннадьевич
Методы маркетинговых исследований: Учебное пособие для студентов экономических ВУЗов
ISBN 5-901562-33-X
Светуньков Сергей Геннадьевич
Методы маркетинговых исследований: Учебное пособие для студентов экономических ВУЗов
Серія: Классическое образование
ДНК, 2003 г.ISBN 5-901562-33-X
Книга
Токарев Борис Евгеньевич
Методы сбора и использования маркетинговой информации: [Учебно-практическое пособие]
ISBN 5-9811807-8-1
Токарев Борис Евгеньевич
Методы сбора и использования маркетинговой информации: [Учебно-практическое пособие]
Серія: Practica
Экономистъ, 2004 г.ISBN 5-9811807-8-1
Книга
Дубницкий Владимир Иванович
Механизмы управления маркетингом промышленного комплекса региона: Монография
ООО "Юго-Восток, Лтд", 2003 г.
ISBN 966-8278-22-4
Дубницкий Владимир Иванович
Механизмы управления маркетингом промышленного комплекса региона: Монография
ООО "Юго-Восток, Лтд", 2003 г.
ISBN 966-8278-22-4
Книга
Корж Марина Володимирівна
Механізм управління інструментарієм міжнародного маркетингу. Теорія і практика: монографія
ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-495-2
Корж Марина Володимирівна
Механізм управління інструментарієм міжнародного маркетингу. Теорія і практика: монографія
ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-495-2
Книга
Кафтанджиев, Христо
Мифологические архетипы в коммуникации
Гуманитарный Центр, 2016 г.
ISBN 978-617-7022-94-6
Кафтанджиев, Христо
Мифологические архетипы в коммуникации
Гуманитарный Центр, 2016 г.
ISBN 978-617-7022-94-6
Книга
Новошинська Любов Василівна
Міжнародний маркетинг: Навчальний посібник для студ. вузів
Центр навчальної літератури, 2004 г.
ISBN 966-8365-39-9
Новошинська Любов Василівна
Міжнародний маркетинг: Навчальний посібник для студ. вузів
Центр навчальної літератури, 2004 г.
ISBN 966-8365-39-9
Книга
Макаренко Тетяна Іванівна
Моделювання та прогнозування у маркетингу: Навчальний посібник для студентів вищ. закладів освіти
Центр навчальної літератури, 2005 г.
ISBN відсутній
Макаренко Тетяна Іванівна
Моделювання та прогнозування у маркетингу: Навчальний посібник для студентів вищ. закладів освіти
Центр навчальної літератури, 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Буднікевич Ірина Михайлівна
Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика: монографія
Чернів. нац. ун-т, 2012 г.
ISBN відсутній
Буднікевич Ірина Михайлівна
Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика: монографія
Чернів. нац. ун-т, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Хамби Клайв
Набирая очки: Как розничная сеть супермаркетов Tesco выиграла битву за лояльного покупателя
Баланс Бизнес Букс, 2006 г.
ISBN відсутній
Хамби Клайв
Набирая очки: Как розничная сеть супермаркетов Tesco выиграла битву за лояльного покупателя
Баланс Бизнес Букс, 2006 г.
ISBN відсутній
Книга
Гінгстон Пітер
Найкраща книжка про збут і маркетинг
ISBN 5-7702-0944-5
Гінгстон Пітер
Найкраща книжка про збут і маркетинг
Серія: Бібліотечка малого бізнесу
Сейбр-Світло, 1995 г.ISBN 5-7702-0944-5
Книга
Иванов Антон Владимирович
Настольная книга маркетолога
ISBN відсутній
Иванов Антон Владимирович
Настольная книга маркетолога
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2004 г.ISBN відсутній
Книга
Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління: Матеріали VI міжнарод. науково-практичної конференції студ., аспірантів і молодих вчених
ЕКМО, 2007 г.
ISBN відсутній
Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління: Матеріали VI міжнарод. науково-практичної конференції студ., аспірантів і молодих вчених
ЕКМО, 2007 г.
ISBN відсутній
Книга
Ван Праєт, Дуглас
Несвідомий брендинг: як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг
ISBN 978-617-09-6158-7
Ван Праєт, Дуглас
Несвідомий брендинг: як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг
Серія: #PROBusiness
Фабула, Ранок, 2020 г.ISBN 978-617-09-6158-7
Книга
Щульц Дон Е.
Новая парадигма маркетинга. Интегрируемые маркетинговые коммуникации
ИНФРА-М, 2004 г.
ISBN 5-16-001855-7
Щульц Дон Е.
Новая парадигма маркетинга. Интегрируемые маркетинговые коммуникации
ИНФРА-М, 2004 г.
ISBN 5-16-001855-7