Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання
Рубрики
--> Соціально-етичні питання
Друк списку
--> Соціально-етичні питання
Рубрика
- Назва:
- Соціально-етичні питання
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Гастингс Хантер
Практические пути улучшения маркетинга для роста вашего бизнеса. Как новое понимание потребностей...
Баланс Бизнес Букс, 2012 г.
ISBN відсутній
Гастингс Хантер
Практические пути улучшения маркетинга для роста вашего бизнеса. Как новое понимание потребностей...
Баланс Бизнес Букс, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Кеворков Владимир Владимирович
Практический маркетинг - 2. Руководство по внедрению
ISBN 5-900045-31-5
Кеворков Владимир Владимирович
Практический маркетинг - 2. Руководство по внедрению
Серія: Академия рекламы
РИП-холдинг, 2002 г.ISBN 5-900045-31-5
Книга
Амблер Тим
Практический маркетинг: Марочный капитал, маркетинговые войны позиционирование, парадоксы дзен-буддизма
Питер, 1999 г.
ISBN 5-314-00069-5
Амблер Тим
Практический маркетинг: Марочный капитал, маркетинговые войны позиционирование, парадоксы дзен-буддизма
Питер, 1999 г.
ISBN 5-314-00069-5
Книга
Слиньков Владимир Николаевич
Практический маркетинг: Учебное пособие
КНТ, 2005 г.
ISBN 966-8062-67-1
Слиньков Владимир Николаевич
Практический маркетинг: Учебное пособие
КНТ, 2005 г.
ISBN 966-8062-67-1
Книга
Али Мои
Практический маркетинг и паблик рилейшнз для малого бизнеса
ISBN 5-7654-2998-X
Али Мои
Практический маркетинг и паблик рилейшнз для малого бизнеса
Серія: The Sunday Times
Издательский дом "Нева", 2004 г.ISBN 5-7654-2998-X
Книга
Практичні завдання з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготовки "Економіка підприємства" всіх форм навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Практичні завдання з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготовки "Економіка підприємства" всіх форм навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг у...: для студ. напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" ден. форми навчання
ХНЕУ, 2013 г.
ISBN відсутній
Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг у...: для студ. напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" ден. форми навчання
ХНЕУ, 2013 г.
ISBN відсутній
Книга
Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Міжнародний...: для студ. напр. підг. "Маркетинг" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Міжнародний...: для студ. напр. підг. "Маркетинг" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Шоу Роберт
Прибыльный маркетинг: Окупается ли ваш маркетинг?
Companion Group, 2007 г.
ISBN відсутній
Шоу Роберт
Прибыльный маркетинг: Окупается ли ваш маркетинг?
Companion Group, 2007 г.
ISBN відсутній
Книга
Кулибанова Валерия Вадимовна
Прикладной маркетинг
ISBN 5-7654-2372-8
Кулибанова Валерия Вадимовна
Прикладной маркетинг
Серія: Современный бизнес
Издательский дом "Нева", Олма-пресс, 2002 г.ISBN 5-7654-2372-8
Книга
Нагапетьянц Нестер Акопович
Прикладной маркетинг: Учеб. пособ. для студ. вузов
ЮНИТИ-ДАНА, 2002 г.
ISBN 5-238-00403-6
Нагапетьянц Нестер Акопович
Прикладной маркетинг: Учеб. пособ. для студ. вузов
ЮНИТИ-ДАНА, 2002 г.
ISBN 5-238-00403-6
Книга
Нагапетьянц Нестер Акопович
Прикладной маркетинг: Учебное пособие
ЮНИТИ, 2000 г.
ISBN 5-238-00184-3
Нагапетьянц Нестер Акопович
Прикладной маркетинг: Учебное пособие
ЮНИТИ, 2000 г.
ISBN 5-238-00184-3
Книга
Наумова Людмила Михайловна
Прикладной маркетинг в деятельности фирмы: Учебное пособие
Элит, 2004 г.
ISBN 5-902403-42-1
Наумова Людмила Михайловна
Прикладной маркетинг в деятельности фирмы: Учебное пособие
Элит, 2004 г.
ISBN 5-902403-42-1
Книга
Джоббер Дэвид
Принципы и практика маркетинга: Пер. с англ.: Учебное пособие
Издательский дом "Вильямс", 2000 г.
ISBN 5-84590-072-7
Джоббер Дэвид
Принципы и практика маркетинга: Пер. с англ.: Учебное пособие
Издательский дом "Вильямс", 2000 г.
ISBN 5-84590-072-7
Книга
Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі: Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ., 25-26 жовтня 2012 р.
НУХТ, 2012 г.
ISBN відсутній
Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі: Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ., 25-26 жовтня 2012 р.
НУХТ, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Окландер Михайло Анатолійович
Проблеми формування маркетингової системи країни
Наукова думка, 2002 г.
ISBN 966-00-0061-8
Окландер Михайло Анатолійович
Проблеми формування маркетингової системи країни
Наукова думка, 2002 г.
ISBN 966-00-0061-8
Книга
Програма виробничої практики: для студ. 4 курсу галузі знань "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2009 г.
ISBN відсутній
Програма виробничої практики: для студ. 4 курсу галузі знань "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма виробничої практики: для студ. напряму підгот. "Маркетинг" освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2011 г.
ISBN відсутній
Програма виробничої практики: для студ. напряму підгот. "Маркетинг" освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма виробничої практики: для студ. спец. "Маркетинг" освіт.-кваліфік. рівня "спеціаліст"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2009 г.
ISBN відсутній
Програма виробничої практики: для студ. спец. "Маркетинг" освіт.-кваліфік. рівня "спеціаліст"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма виробничої практики: для студ. спец. 7.050108 денної форми навчання
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Програма виробничої практики: для студ. спец. 7.050108 денної форми навчання
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма виробничої практики: для студентів ОКР "бакалавр" 4 курсу напряму підгот. "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2015 г.
ISBN відсутній
Програма виробничої практики: для студентів ОКР "бакалавр" 4 курсу напряму підгот. "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2015 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Інформаційні системи маркетингу": Для студ. спец. 7.050108 усіх форм навч.
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Інформаційні системи маркетингу": Для студ. спец. 7.050108 усіх форм навч.
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Маркетинг": для студ. спец. 7.050101, 7.050103, 7.050206 усіх форм навчання
ХНЕУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Маркетинг": для студ. спец. 7.050101, 7.050103, 7.050206 усіх форм навчання
ХНЕУ, 2005 г.
ISBN відсутній


