Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання
Рубрики
--> Соціально-етичні питання
Друк списку
--> Соціально-етичні питання
Рубрика
- Назва:
- Соціально-етичні питання
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Кеворков Владимир Владимирович
Практический маркетинг - 2. Руководство по внедрению
ISBN 5-900045-31-5
Кеворков Владимир Владимирович
Практический маркетинг - 2. Руководство по внедрению
Серія: Академия рекламы
РИП-холдинг, 2002 г.ISBN 5-900045-31-5
Книга
Амблер Тим
Практический маркетинг: Марочный капитал, маркетинговые войны позиционирование, парадоксы дзен-буддизма
Питер, 1999 г.
ISBN 5-314-00069-5
Амблер Тим
Практический маркетинг: Марочный капитал, маркетинговые войны позиционирование, парадоксы дзен-буддизма
Питер, 1999 г.
ISBN 5-314-00069-5
Книга
Слиньков Владимир Николаевич
Практический маркетинг: Учебное пособие
КНТ, 2005 г.
ISBN 966-8062-67-1
Слиньков Владимир Николаевич
Практический маркетинг: Учебное пособие
КНТ, 2005 г.
ISBN 966-8062-67-1
Книга
Али Мои
Практический маркетинг и паблик рилейшнз для малого бизнеса
ISBN 5-7654-2998-X
Али Мои
Практический маркетинг и паблик рилейшнз для малого бизнеса
Серія: The Sunday Times
Издательский дом "Нева", 2004 г.ISBN 5-7654-2998-X
Книга
Практичні завдання з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготовки "Економіка підприємства" всіх форм навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Практичні завдання з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготовки "Економіка підприємства" всіх форм навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг у...: для студ. напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" ден. форми навчання
ХНЕУ, 2013 г.
ISBN відсутній
Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг у...: для студ. напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" ден. форми навчання
ХНЕУ, 2013 г.
ISBN відсутній
Книга
Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Міжнародний...: для студ. напр. підг. "Маркетинг" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Міжнародний...: для студ. напр. підг. "Маркетинг" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Шоу Роберт
Прибыльный маркетинг: Окупается ли ваш маркетинг?
Companion Group, 2007 г.
ISBN відсутній
Шоу Роберт
Прибыльный маркетинг: Окупается ли ваш маркетинг?
Companion Group, 2007 г.
ISBN відсутній
Книга
Кулибанова Валерия Вадимовна
Прикладной маркетинг
ISBN 5-7654-2372-8
Кулибанова Валерия Вадимовна
Прикладной маркетинг
Серія: Современный бизнес
Издательский дом "Нева", Олма-пресс, 2002 г.ISBN 5-7654-2372-8
Книга
Нагапетьянц Нестер Акопович
Прикладной маркетинг: Учеб. пособ. для студ. вузов
ЮНИТИ-ДАНА, 2002 г.
ISBN 5-238-00403-6
Нагапетьянц Нестер Акопович
Прикладной маркетинг: Учеб. пособ. для студ. вузов
ЮНИТИ-ДАНА, 2002 г.
ISBN 5-238-00403-6
Книга
Нагапетьянц Нестер Акопович
Прикладной маркетинг: Учебное пособие
ЮНИТИ, 2000 г.
ISBN 5-238-00184-3
Нагапетьянц Нестер Акопович
Прикладной маркетинг: Учебное пособие
ЮНИТИ, 2000 г.
ISBN 5-238-00184-3
Книга
Наумова Людмила Михайловна
Прикладной маркетинг в деятельности фирмы: Учебное пособие
Элит, 2004 г.
ISBN 5-902403-42-1
Наумова Людмила Михайловна
Прикладной маркетинг в деятельности фирмы: Учебное пособие
Элит, 2004 г.
ISBN 5-902403-42-1
Книга
Джоббер Дэвид
Принципы и практика маркетинга: Пер. с англ.: Учебное пособие
Издательский дом "Вильямс", 2000 г.
ISBN 5-84590-072-7
Джоббер Дэвид
Принципы и практика маркетинга: Пер. с англ.: Учебное пособие
Издательский дом "Вильямс", 2000 г.
ISBN 5-84590-072-7
Книга
Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі: Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ., 25-26 жовтня 2012 р.
НУХТ, 2012 г.
ISBN відсутній
Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі: Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ., 25-26 жовтня 2012 р.
НУХТ, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Окландер Михайло Анатолійович
Проблеми формування маркетингової системи країни
Наукова думка, 2002 г.
ISBN 966-00-0061-8
Окландер Михайло Анатолійович
Проблеми формування маркетингової системи країни
Наукова думка, 2002 г.
ISBN 966-00-0061-8
Книга
Програма виробничої практики: для студ. 4 курсу галузі знань "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2009 г.
ISBN відсутній
Програма виробничої практики: для студ. 4 курсу галузі знань "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма виробничої практики: для студ. напряму підгот. "Маркетинг" освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2011 г.
ISBN відсутній
Програма виробничої практики: для студ. напряму підгот. "Маркетинг" освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма виробничої практики: для студ. спец. "Маркетинг" освіт.-кваліфік. рівня "спеціаліст"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2009 г.
ISBN відсутній
Програма виробничої практики: для студ. спец. "Маркетинг" освіт.-кваліфік. рівня "спеціаліст"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма виробничої практики: для студ. спец. 7.050108 денної форми навчання
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Програма виробничої практики: для студ. спец. 7.050108 денної форми навчання
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма виробничої практики: для студентів ОКР "бакалавр" 4 курсу напряму підгот. "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2015 г.
ISBN відсутній
Програма виробничої практики: для студентів ОКР "бакалавр" 4 курсу напряму підгот. "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2015 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Інформаційні системи маркетингу": Для студ. спец. 7.050108 усіх форм навч.
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Інформаційні системи маркетингу": Для студ. спец. 7.050108 усіх форм навч.
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Маркетинг": для студ. спец. 7.050101, 7.050103, 7.050206 усіх форм навчання
ХНЕУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Маркетинг": для студ. спец. 7.050101, 7.050103, 7.050206 усіх форм навчання
ХНЕУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Маркетинг": для студ. спец. 7.050106 усіх форм навчання
ХНЕУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Маркетинг": для студ. спец. 7.050106 усіх форм навчання
ХНЕУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Маркетинг": Для студ. спец. 7.050109 усіх форм навч.
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Маркетинг": Для студ. спец. 7.050109 усіх форм навч.
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Маркетинг": Для студ. спец. 8.000007 денної форми навчання
ХДЕУ, 2003 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Маркетинг": Для студ. спец. 8.000007 денної форми навчання
ХДЕУ, 2003 г.
ISBN відсутній