Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання

Рубрики
--> Соціально-етичні питання

Рубрика

Назва:
 
Соціально-етичні питання  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | вперед >>
Прямой маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Стоун Мерлин
Прямой маркетинг: Пособие для маркетолога и специалиста по рекламе
Direct hit
Амалфея, 2003 г.
ISBN 985-441-317-9


Прямой маркетинг. Бизнес здравомыслящих
Недоступно
 0 из 1
Книга
Драйтон Берд
Прямой маркетинг. Бизнес здравомыслящих
ЗАО "Олимп-Бизнес", 2004 г.
ISBN 5-901028-73-2


Психология маркетинга и рекламы
Недоступно
 0 из 1
Книга
Мозер, Клаус
Психология маркетинга и рекламы
Гуманитарный Центр, 2013 г.
ISBN 978-617-7022-03-8


Психологія маркетингу та реклами
Недоступно
 0 из 1
Книга
Фесун, Г. С.
Психологія маркетингу та реклами: навч. посіб.
ЧНУ, 2015 г.
ISBN відсутній


Пурпурова корова!
Недоступно
 0 из 1
Книга
Ґодін, Сет
Пурпурова корова!: як створити незабутній продукт
Purple cow : transform your business by being remarkable
Наш Формат, 2018 г.
ISBN 978-617-7552-57-3


Путівник із маркетингу
Недоступно
 0 из 1
Книга
Ковшова, Ірина Олегівна
Путівник із маркетингу: навч. посіб.
Серія: Могилянський підручник
Києво-Могилянська академія, 2017 г.
ISBN 978-966-518-750-9


Рабоча програма навчальної дисципліни &quot;Маркетингові дослідження&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Рабоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові дослідження": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній


Рабочая книга супервайзера
Недоступно
 0 из 2
Книга
Дорощук, Николай Богданович
Рабочая книга супервайзера
Астропринт, 2013 г.
ISBN 978-966-190-740-8


Радикальный маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Хилл Сэм
Радикальный маркетинг: От Гарварда до Харлея - уроки десяти компаний, которые нарушали правила и создавали сенсации
Серія: Нестандартный подход
Альпина Бизнес Букс, 2004 г.
ISBN 5-9614001-0-7


Развитие ключевых клиентов. Трудный клиент
Недоступно
 0 из 1
Книга
Пауков Сергей Вячеславович
Развитие ключевых клиентов. Трудный клиент: Руководство для менеджеров
МИА, 2004 г.
ISBN 5-89481-245-3


Регіональний маркетинг в системі управління економічними процесами
Недоступно
 0 из 1
Книга
Кравчук Г. В.
Регіональний маркетинг в системі управління економічними процесами: монографія
[б.в.], 2006 г.
ISBN відсутній


Реклама и маркетинг в Интернете
Недоступно
 0 из 1
Книга
Кеглер Томас
Реклама и маркетинг в Интернете: [Учебно-практическое пособие]
Альпина Паблишер, 2003 г.
ISBN 5-94599-045-0


Реклама и продвижение товаров
Недоступно
 0 из 2
Книга
Росситер Джон Р.
Реклама и продвижение товаров
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2000 г.
ISBN 5-8046-0115-6


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Економіко-математичні методи і моделі в маркетингу&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Економіко-математичні методи і моделі в маркетингу": для студ. напряму підгот. 6.030507 "Маркетинг" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2013 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Електронний маркетинг&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Електронний маркетинг": для студ. спец. "Бізнес-адміністрування" всіх форм навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Інформаційний менеджмент і маркетинг&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційний менеджмент і маркетинг": для студ. спеціалізації "Інформаційні управляючі системи і технології" та напряму підготовки "Прикладна...
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Інформаційні системи і технології в маркетингу&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційні системи і технології в маркетингу": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Комп'ютерні технології в маркетингу&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Комп'ютерні технології в маркетингу": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Маркетинг у банківській сфері&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг у банківській сфері": для студ. напряму підготов. 6.030507 "Маркетинг" усіх форм нав.
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Маркетинг&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. галузі знань "Економіка та підприємництво" всіх форм навчання
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Маркетинг&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготов. "Облік і аудит" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Маркетинг&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. спец. 6.050100 "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2006 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Маркетинг&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. спеціалізації "Менеджмент організацій" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Маркетингова товарна політика&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингова товарна політика": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній


Робоча програма навчальної дисципліни &quot;Маркетинговий менеджмент&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент": для студ. спец. 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025