Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання
Рубрики
--> Соціально-етичні питання
Друк списку
--> Соціально-етичні питання
Рубрика
- Назва:
- Соціально-етичні питання
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Стоун Мерлин
Прямой маркетинг: Пособие для маркетолога и специалиста по рекламе
Direct hit
Амалфея, 2003 г.
ISBN 985-441-317-9
Стоун Мерлин
Прямой маркетинг: Пособие для маркетолога и специалиста по рекламе
Direct hit
Амалфея, 2003 г.
ISBN 985-441-317-9
Книга
Драйтон Берд
Прямой маркетинг. Бизнес здравомыслящих
ЗАО "Олимп-Бизнес", 2004 г.
ISBN 5-901028-73-2
Драйтон Берд
Прямой маркетинг. Бизнес здравомыслящих
ЗАО "Олимп-Бизнес", 2004 г.
ISBN 5-901028-73-2
Книга
Ґодін, Сет
Пурпурова корова!: як створити незабутній продукт
Purple cow : transform your business by being remarkable
Наш Формат, 2018 г.
ISBN 978-617-7552-57-3
Ґодін, Сет
Пурпурова корова!: як створити незабутній продукт
Purple cow : transform your business by being remarkable
Наш Формат, 2018 г.
ISBN 978-617-7552-57-3
Книга
Ковшова, Ірина Олегівна
Путівник із маркетингу: навч. посіб.
ISBN 978-966-518-750-9
Ковшова, Ірина Олегівна
Путівник із маркетингу: навч. посіб.
Серія: Могилянський підручник
Києво-Могилянська академія, 2017 г.ISBN 978-966-518-750-9
Книга
Рабоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові дослідження": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Рабоча програма навчальної дисципліни "Маркетингові дослідження": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Дорощук, Николай Богданович
Рабочая книга супервайзера
Астропринт, 2013 г.
ISBN 978-966-190-740-8
Дорощук, Николай Богданович
Рабочая книга супервайзера
Астропринт, 2013 г.
ISBN 978-966-190-740-8
Книга
Хилл Сэм
Радикальный маркетинг: От Гарварда до Харлея - уроки десяти компаний, которые нарушали правила и создавали сенсации
ISBN 5-9614001-0-7
Хилл Сэм
Радикальный маркетинг: От Гарварда до Харлея - уроки десяти компаний, которые нарушали правила и создавали сенсации
Серія: Нестандартный подход
Альпина Бизнес Букс, 2004 г.ISBN 5-9614001-0-7
Книга
Пауков Сергей Вячеславович
Развитие ключевых клиентов. Трудный клиент: Руководство для менеджеров
МИА, 2004 г.
ISBN 5-89481-245-3
Пауков Сергей Вячеславович
Развитие ключевых клиентов. Трудный клиент: Руководство для менеджеров
МИА, 2004 г.
ISBN 5-89481-245-3
Книга
Кравчук Г. В.
Регіональний маркетинг в системі управління економічними процесами: монографія
[б.в.], 2006 г.
ISBN відсутній
Кравчук Г. В.
Регіональний маркетинг в системі управління економічними процесами: монографія
[б.в.], 2006 г.
ISBN відсутній
Книга
Кеглер Томас
Реклама и маркетинг в Интернете: [Учебно-практическое пособие]
Альпина Паблишер, 2003 г.
ISBN 5-94599-045-0
Кеглер Томас
Реклама и маркетинг в Интернете: [Учебно-практическое пособие]
Альпина Паблишер, 2003 г.
ISBN 5-94599-045-0
Книга
Росситер Джон Р.
Реклама и продвижение товаров
ISBN 5-8046-0115-6
Росситер Джон Р.
Реклама и продвижение товаров
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2000 г.ISBN 5-8046-0115-6
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіко-математичні методи і моделі в маркетингу": для студ. напряму підгот. 6.030507 "Маркетинг" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2013 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіко-математичні методи і моделі в маркетингу": для студ. напряму підгот. 6.030507 "Маркетинг" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2013 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Електронний маркетинг": для студ. спец. "Бізнес-адміністрування" всіх форм навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Електронний маркетинг": для студ. спец. "Бізнес-адміністрування" всіх форм навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційний менеджмент і маркетинг": для студ. спеціалізації "Інформаційні управляючі системи і технології" та напряму підготовки "Прикладна...
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційний менеджмент і маркетинг": для студ. спеціалізації "Інформаційні управляючі системи і технології" та напряму підготовки "Прикладна...
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційні системи і технології в маркетингу": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційні системи і технології в маркетингу": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Комп'ютерні технології в маркетингу": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Комп'ютерні технології в маркетингу": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг у банківській сфері": для студ. напряму підготов. 6.030507 "Маркетинг" усіх форм нав.
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг у банківській сфері": для студ. напряму підготов. 6.030507 "Маркетинг" усіх форм нав.
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. галузі знань "Економіка та підприємництво" всіх форм навчання
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. галузі знань "Економіка та підприємництво" всіх форм навчання
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготов. "Облік і аудит" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготов. "Облік і аудит" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. спец. 6.050100 "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2006 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. спец. 6.050100 "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2006 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. спеціалізації "Менеджмент організацій" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. спеціалізації "Менеджмент організацій" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингова товарна політика": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингова товарна політика": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній