Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання

Рубрики
--> Соціально-етичні питання

Рубрика

Назва:
 
Соціально-етичні питання  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | вперед >>
Економічний механізм маркетингу
Недоступно
 0 из 1
Книга
Мішустіна, Тетяна Сергіївна
Економічний механізм маркетингу: зб. завдань для практ. занять та самост. роботи
Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2012 г.
ISBN 978-966-434-227-5


Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій
Недоступно
 0 из 1
Книга

Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій: монографія
ФО-П Шпак В. Б., 2019 г.
ISBN відсутній


Ефективність використання некомерційного маркетингу громадськими організаціями України
Недоступно
 0 из 1
Книга

Ефективність використання некомерційного маркетингу громадськими організаціями України: результати опитування, проведеного у 2011 р.
Сполом, 2011 г.
ISBN 978-966-665-628-8


Завдання для контрольних робіт студентів 4 курсу факультету заочної освіти і для самостійної робо...
Недоступно
 0 из 1
Книга
Дайновський Ю. А.
Завдання для контрольних робіт студентів 4 курсу факультету заочної освіти і для самостійної робо...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній


Завдання для самостійної роботи студентів, практичних та семінарських занять з маркетингу
Недоступно
 0 из 1
Книга
Скибінський Станіслав Володимирович
Завдання для самостійної роботи студентів, практичних та семінарських занять з маркетингу: Для спец. напряму "Економіка та підприємництво"
Вид-во ЛКА, 2003 г.
ISBN 966-7478-78-5


Завдання до лабораторних робіт та методичні рекомендації до їх виконання в середовищі MS Dynamіcs...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Завдання до лабораторних робіт та методичні рекомендації до їх виконання в середовищі MS Dynamіcs...: для студ. напряму підгот. "Маркетинг" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній


Загальні питання маркетингу та менеджменту
Недоступно
 0 из 1
Книга

Загальні питання маркетингу та менеджменту: навч. посібник
Чернів. нац. ун-т, 2010 г.
ISBN відсутній


Заразливий
Недоступно
 0 из 1
Книга
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
Серія: New York Times bestseller
Наш Формат, 2015 г.
ISBN 978-617-7279-12-8


Заразливий
Недоступно
 0 из 1
Книга
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
Серія: New York Times bestseller
Наш Формат, 2017 г.
ISBN 978-617-7279-12-8


Заразливий
Недоступно
 0 из 1
Книга
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
Наш Формат, 2018 г.
ISBN 978-617-7279-12-8


Збірник діагностичних завдань з навчальної дисципліни &quot;Організація міжнародних маркетингових досл...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Збірник діагностичних завдань з навчальної дисципліни "Організація міжнародних маркетингових досл...: для студ. напряму підготов. 6.030503 "Міжнародна економіка" всіх форм навч.
ХНЕУ, 2013 г.
ISBN відсутній


Збірник задач з курсу &quot;Маркетингова товарна політика&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Збірник задач з курсу "Маркетингова товарна політика": для студ. спец. 7.050108 "Маркетинг", 7.050301 "Товарознавство та комерційна діяльність" всіх форм навч.
КНТЕУ, 2000 г.
ISBN відсутній


Збірник наукових статей магістрів спеціальностей &quot;Технології в ресторанному господарстві&quot;, &quot;Техно...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Збірник наукових статей магістрів спеціальностей "Технології в ресторанному господарстві", "Техно...
ПУЕТ, 2015 г.
ISBN 978-966-184-201-3


Игра в маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Шульц, Эрик
Игра в маркетинг: как добиваются победы лучшие мировые компании
ЛОРИ, 2004 г.
ISBN 5-85582-193-5


Интегрированные маркетинговые коммуникации
Недоступно
 0 из 1
Книга
Кафтанджиев, Христо
Интегрированные маркетинговые коммуникации
Гуманитарный Центр, 2021 г.
ISBN 978-617-7528-01-1


Интернет-маркетинг. Краткий курс
Недоступно
 0 из 2
Книга
Холмогоров В.
Интернет-маркетинг. Краткий курс
Серія: Электронная @ коммерция
Питер, Питер, Питер, Питер, 2001 г.
ISBN 5-318-00099-1


Интернет-меркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Холмогоров Валентин
Интернет-меркетинг: Краткий курс
Серія: Электронная @ коммерция
Питер, 2002 г.
ISBN 5-318-00697-3


Интуитивный маркетинг потребителя
Недоступно
 0 из 1
Книга
Лылык, Ирина В.
Интуитивный маркетинг потребителя: монография
Серія: Библиотека Украинской Ассоциации Маркетинга
УАМ, 2014 г.
ISBN 978-617-646-251-4


Информационное обеспечение маркетинга
Недоступно
 0 из 1
Книга
Герасимова Л. Н.
Информационное обеспечение маркетинга: Учебное пособие
МГУКИ, 2002 г.
ISBN 5-947780-11-9


Информационное обеспечение обоснования управленческих решений в условиях маркетинговой ориентации...
Недоступно
 0 из 1
Книга
Балабанова Людмила Вениаминовна
Информационное обеспечение обоснования управленческих решений в условиях маркетинговой ориентации...: Монография
Серія: Школа маркетингового менеджмента
ДонГУЭТ им. М. Туган-Барановского, 2003 г.
ISBN 966-7634-85-X


Искренняя лояльность. Ключ к завоеванию клиентов на всю жизнь
Недоступно
 0 из 1
Книга
Райхельд, Фред
Искренняя лояльность. Ключ к завоеванию клиентов на всю жизнь
Манн, Иванов и Фербер, 2014 г.
ISBN 978-5-91657-377-0


Ієрархічні системи управління економічними об'єктами
Недоступно
 0 из 1
Книга
Веренич Олена Володимирівна
Ієрархічні системи управління економічними об'єктами: навч. посіб.
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2012 г.
ISBN 978-966-629-548-7


Інновації у маркетингу і менеджменті
Недоступно
 0 из 1
Книга

Інновації у маркетингу і менеджменті: монографія
Папірус, 2013 г.
ISBN 978-966-2787-63-4


Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика
Недоступно
 0 из 1
Книга

Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: тези доп. I Міжнар. наук.-практ. конф., 7-8 квітня 2011 р., м. Луганськ
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2011 г.
ISBN відсутній


Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика
Недоступно
 0 из 1
Книга

Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: тези доп. III Міжнар. наук-практ. конф., 28-29 березня 2013 р., м. Луганськ
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013 г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025