Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Торговельні марки
Рубрики
--> Торговельні марки
Друк списку
--> Торговельні марки
Рубрика
- Назва:
- Торговельні марки
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Д'Алессандро Дэвид
Войны брендов: 10 правил создания непобедимой торговой марки
ISBN 5-947231-47-6
Д'Алессандро Дэвид
Войны брендов: 10 правил создания непобедимой торговой марки
Серія: Деловой бестселлер
Питер, 2003 г.ISBN 5-947231-47-6
Книга
Бурбело Олег Анатолійович
Економічна і правова безпека репутації підприємства: монографія
Янтар, 2009 г.
ISBN відсутній
Бурбело Олег Анатолійович
Економічна і правова безпека репутації підприємства: монографія
Янтар, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Кузнєцов Юрій Миколайович
Засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів і послуг: Навч. посібник для студентів ВНЗ
[б.в.], 2005 г.
ISBN 966-654-166-1
Кузнєцов Юрій Миколайович
Засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів і послуг: Навч. посібник для студентів ВНЗ
[б.в.], 2005 г.
ISBN 966-654-166-1
Книга
Уиллер Алина
Индивидуальность бренда: Руководство по созданию, продвижению и поддержке сильных брендов
Альпина Бизнес Букс, 2004 г.
ISBN 5-9614005-9-X
Уиллер Алина
Индивидуальность бренда: Руководство по созданию, продвижению и поддержке сильных брендов
Альпина Бизнес Букс, 2004 г.
ISBN 5-9614005-9-X
Книга
Азарян Олена Михайлівна
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства: монографія
Вебер (Донецька філія), 2009 г.
ISBN відсутній
Азарян Олена Михайлівна
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства: монографія
Вебер (Донецька філія), 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Бошицький Юрій Ладиславович
Комерційні найменування в Україні: основні правові аспекти
Юридична думка, 2006 г.
ISBN 966-86023-4-X
Бошицький Юрій Ладиславович
Комерційні найменування в Україні: основні правові аспекти
Юридична думка, 2006 г.
ISBN 966-86023-4-X
Книга
Студинская Галина Яковлевна
Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд
Феникс, 2011 г.
ISBN відсутній
Студинская Галина Яковлевна
Любовный треугольник: бизнес-планирование, маркетинг, бренд
Феникс, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Управління товарн...: для студ. напряму підготов. "Маркетинг" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Управління товарн...: для студ. напряму підготов. "Маркетинг" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Бонтур Анн
Омоложение бренда: как увеличить ценность бренда, чтобы предотвратить его старение
Companion Group, 2008 г.
ISBN 978-966-96692-8-5
Бонтур Анн
Омоложение бренда: как увеличить ценность бренда, чтобы предотвратить его старение
Companion Group, 2008 г.
ISBN 978-966-96692-8-5
Книга
Эллвуд Айен
Основы брэндинга. 100 приемов повышения ценности товарной марки
ISBN 5-8183-0450-7
Эллвуд Айен
Основы брэндинга. 100 приемов повышения ценности товарной марки
Серія: Университеты бизнеса
ФАИР-ПРЕСС, 2003 г.ISBN 5-8183-0450-7
Книга
Кодинець Анатолій Олександрович
Право на засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів і послуг: монографія
ВПЦ "Київський університет", 2007 г.
ISBN 966-594-874-1
Кодинець Анатолій Олександрович
Право на засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів і послуг: монографія
ВПЦ "Київський університет", 2007 г.
ISBN 966-594-874-1
Книга
Правова охорона комерційних позначень в Україні: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць
Юридична думка, 2006 г.
ISBN відсутній
Правова охорона комерційних позначень в Україні: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць
Юридична думка, 2006 г.
ISBN відсутній
Електронний ресурс
Осмолян, В. А.
Правова охорона торговельних марок: вітчизняний та європейський досвід: монографія
Магнолія 2006, 2022 г.
ISBN 978-617-574-258-7
Осмолян, В. А.
Правова охорона торговельних марок: вітчизняний та європейський досвід: монографія
Магнолія 2006, 2022 г.
ISBN 978-617-574-258-7
Книга
Шубін, Олександр Олександрович
Ринок дитячих товарів у сфері продуктів харчування: монографія
ДонНУЕТ, 2013 г.
ISBN 978-966-385-327-7
Шубін, Олександр Олександрович
Ринок дитячих товарів у сфері продуктів харчування: монографія
ДонНУЕТ, 2013 г.
ISBN 978-966-385-327-7
Книга
Темпорал Пол
Роман с покупателем: Управление взаимоотношениями с покупателями как способ максимального увеличения стоимости торговой марки
ISBN 5-318-00769-4
Темпорал Пол
Роман с покупателем: Управление взаимоотношениями с покупателями как способ максимального увеличения стоимости торговой марки
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2002 г.ISBN 5-318-00769-4
Книга
Шульц Дон
Стратегические бренд-коммуникационные кампании
ISBN 5-938-90006-9
Шульц Дон
Стратегические бренд-коммуникационные кампании
Серія: Маркетинговые коммуникации
ИД Гребенникова, 2003 г.ISBN 5-938-90006-9
Книга
Азарян Олена Михайлівна
Стратегія ефективного брендингу
Вебер (Донецька філія), 2009 г.
ISBN відсутній
Азарян Олена Михайлівна
Стратегія ефективного брендингу
Вебер (Донецька філія), 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Штовба, Олена Валеріївна
Товарний брендинг у маркетинзі та комунікативному менеджменті: навч. посіб.
ВНТУ, 2014 г.
ISBN відсутній
Штовба, Олена Валеріївна
Товарний брендинг у маркетинзі та комунікативному менеджменті: навч. посіб.
ВНТУ, 2014 г.
ISBN відсутній
Книга
Бук, Лариса Михайлівна
Товарний знак в маркетингу: навч. посіб.
Вид-во Львівської комерційної академії, 2013 г.
ISBN 978-617-602-067-7
Бук, Лариса Михайлівна
Товарний знак в маркетингу: навч. посіб.
Вид-во Львівської комерційної академії, 2013 г.
ISBN 978-617-602-067-7
Книга
Іолкін Ярослав Олегович
Торговельні марки в Україні та Європейському Союзі: монографія
НДІ ІВ НАПрНУ, Лазурит-Поліграф, 2011 г.
ISBN відсутній
Іолкін Ярослав Олегович
Торговельні марки в Україні та Європейському Союзі: монографія
НДІ ІВ НАПрНУ, Лазурит-Поліграф, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Загорна Тетяна Олегівна
Управління торговельною маркою в умовах конкуренції: Монографія
Норд-Прес, Норд-Прес, 2006 г.
ISBN відсутній
Загорна Тетяна Олегівна
Управління торговельною маркою в умовах конкуренції: Монографія
Норд-Прес, Норд-Прес, 2006 г.
ISBN відсутній
Книга
Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства: монографія
ХНЕУ, 2013 г.
ISBN 978-966-676-567-6
Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства: монографія
ХНЕУ, 2013 г.
ISBN 978-966-676-567-6
Книга
Радкевич Лариса Альбертівна
Формування торговельних марок роздрібних мереж в Україні: теоретичні та практичні аспекти: монографія
Ноулідж (Донец. відділення), 2010 г.
ISBN 6-17-579024-3
Радкевич Лариса Альбертівна
Формування торговельних марок роздрібних мереж в Україні: теоретичні та практичні аспекти: монографія
Ноулідж (Донец. відділення), 2010 г.
ISBN 6-17-579024-3