Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: якість обслуговування

Рубрики
--> якість обслуговування

Рубрика

Назва:
 
якість обслуговування  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Якість обслуговування користувачів в контексті комфортності бібліотечного простору: результати со...
Нет экз.
Стаття
Матвейко, Ігор Ігорович
Якість обслуговування користувачів в контексті комфортності бібліотечного простору: результати со...
б.г.
ISBN відсутній


Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств
Нет экз.
Стаття
Шимко, Ольга Володимирівна
Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств
б.г.
ISBN відсутній


Стандартизація процедур — ключ до якісного надання адміністративних послуг
Нет экз.
Стаття
Канцур, І. Г.
Стандартизація процедур — ключ до якісного надання адміністративних послуг
б.г.
ISBN відсутній


Управління персоналом підприємств готельно-ресторанного бізнесу
Нет экз.
Стаття
Огієнко, Микола
Управління персоналом підприємств готельно-ресторанного бізнесу
б.г.
ISBN відсутній


Методи оцінювання якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу
Нет экз.
Стаття
Бедрадіна, Г. К.
Методи оцінювання якості обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025