Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: Маркетинг

Рубрики
--> Промисловість
----> Маркетинг

Рубрика

Назва:
 
Маркетинг  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Промислови...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Промислови...: для студ. напр. підгот. 6.030507 "Маркетинг" заоч. форми навч.
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній


Програма курсу "Промисловий маркетинг"
Недоступно
 0 из 1
Книга

Програма курсу "Промисловий маркетинг": Для студ. спец. 8.050108 усіх форм навчання
ХДЕУ, 2003 г.
ISBN відсутній


Промисловий маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга

Промисловий маркетинг: завдання для практ. занять та самост. роботи студ. спец. 6.050108 "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2009 г.
ISBN відсутній


Промисловий маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Посилкіна Ольга Вікторівна
Промисловий маркетинг: навч. посіб.: для студ. спец. "Технологія фармац. препаратів", "Пром. біотехнологія" та "Екобіотехнологія" всіх форм навч.
Вид-во НФаУ, 2008 г.
ISBN відсутній


Промышленный маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Николайчук Валерий Евстафьевич
Промышленный маркетинг
ПКФ "БАО", 2004 г.
ISBN 966-548-774-4


Промышленный маркетинг. Принципиально новый подход к решению маркетинговых задач
Недоступно
 0 из 2
Книга
Минетт Стив
Промышленный маркетинг. Принципиально новый подход к решению маркетинговых задач
Издательский дом "Вильямс", 2003 г.
ISBN 5-84590-399-8


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025