Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: бренди

Рубрики
--> бренди

Рубрика

Назва:
 
бренди  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 1 | 2
Від медіабренду до бренду журналіста: сучасні практики самопрезентації автора в українських інтер...
Нет экз.
Стаття
Горська, К. О.
Від медіабренду до бренду журналіста: сучасні практики самопрезентації автора в українських інтер...
б.г.
ISBN відсутній


Застосування бренд-маркетингових технологій в аграрному господарюванні
Нет экз.
Стаття
Газуда, Михайло
Застосування бренд-маркетингових технологій в аграрному господарюванні
б.г.
ISBN відсутній


Операційні ланцюги в готельному бізнесі України
Нет экз.
Стаття
Морохович, Василь
Операційні ланцюги в готельному бізнесі України
б.г.
ISBN відсутній


The Role of Rumors and Transformation of Personal Brands in the Political Landscape of Iran
Нет экз.
Стаття
Didyk, Oksana
The Role of Rumors and Transformation of Personal Brands in the Political Landscape of Iran
Роль чуток і пліток у формуванні та трансформації особистих брендів у політичному ландшафті Ірану
б.г.
ISBN відсутній


Бренд в системі світової економічної геополітики
Нет экз.
Стаття
Студінська, Галина Яківна
Бренд в системі світової економічної геополітики
б.г.
ISBN відсутній


Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
Нет экз.
Стаття
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній


Бенчмаркінг в системі формування організаційної культури
Нет экз.
Стаття
Мостенська, Тетяна Леонідівна
Бенчмаркінг в системі формування організаційної культури
б.г.
ISBN відсутній


Бренд в системі публічного управління
Нет экз.
Стаття
Захаріна, О. В.
Бренд в системі публічного управління
б.г.
ISBN відсутній


Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
Нет экз.
Стаття
Ященко, О. О.
Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
б.г.
ISBN відсутній


Становлення ринку споживачів крафтових продуктів в системі маркетингу
Нет экз.
Стаття
Орел, А. М.
Становлення ринку споживачів крафтових продуктів в системі маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Specifics of Ukraine's Image Formation as a Resource for National Development
Нет экз.
Стаття
Brynchak, Stefaniia
Specifics of Ukraine's Image Formation as a Resource for National Development
Особливості формування іміджу України як ресурс національного розвитку
б.г.
ISBN відсутній


The impact of metaverse on modern marketing trends: showcase global experiences of fashion brands
Нет экз.
Стаття
Mimoune, Mouaad
The impact of metaverse on modern marketing trends: showcase global experiences of fashion brands
Вплив метавсесвіту на сучасні маркетингові тенденції: огляд глобального досвіду модних брендів
б.г.
ISBN відсутній


Особливості зв'язків з громадськістю компаній України під час війни
Нет экз.
Стаття
Данілова, Людмила Леонідівна
Особливості зв'язків з громадськістю компаній України під час війни
Peculiarities of public relations of Ukranian companies during the war
б.г.
ISBN відсутній


Механізми управління формуванням бренду як позитивного іміджу закладу вищої освіти України
Нет экз.
Стаття
Волошенюк, Анна
Механізми управління формуванням бренду як позитивного іміджу закладу вищої освіти України
б.г.
ISBN відсутній


Звуко-колірна синестезія в текстах комерційної реклами
Нет экз.
Стаття
Горіна, Жанна
Звуко-колірна синестезія в текстах комерційної реклами
б.г.
ISBN відсутній


Sensory Vocabulary in Multimodal Digital Brand Storytelling (Based on the English-Language Websit...
Нет экз.
Стаття
Kiriakova, Daria D.
Sensory Vocabulary in Multimodal Digital Brand Storytelling (Based on the English-Language Websit...
Сенсорна лексика в мультимодальному цифровому сторітелінгу брендів (на матеріалі англомовних веб-сайтів та соціальних мереж)
б.г.
ISBN відсутній


Лінгвістичні особливості слоганів міст як комунікативних складників сучасної іспаномовної урбаніс...
Нет экз.
Стаття
Бовсунівська, Аліна Юріївна
Лінгвістичні особливості слоганів міст як комунікативних складників сучасної іспаномовної урбаніс...
б.г.
ISBN відсутній


Функціонально-прагматичний аспект лексико-семантичних засобів репрезентації іспанських модних бре...
Нет экз.
Стаття
Асаєвич, Ірина Дмитрівна
Функціонально-прагматичний аспект лексико-семантичних засобів репрезентації іспанських модних бре...
б.г.
ISBN відсутній


Репутація закладу як основа економічного зростання готельно-ресторанного бізнесу
Нет экз.
Стаття
Титаренко, В. Ю.
Репутація закладу як основа економічного зростання готельно-ресторанного бізнесу
б.г.
ISBN відсутній


Концепція архетипів у формуванні бренду музичного виконавця
Нет экз.
Стаття
Пархоменко, Ірина
Концепція архетипів у формуванні бренду музичного виконавця
б.г.
ISBN відсутній


Особливості стилю мілітарі в сучасній fashion-індустрії
Нет экз.
Стаття
Шевчук, Анатолій Євгенович
Особливості стилю мілітарі в сучасній fashion-індустрії
б.г.
ISBN відсутній


Переосмислення української етнокультурної спадщини в контексті сталої моди
Нет экз.
Стаття
Соловій, Ірина
Переосмислення української етнокультурної спадщини в контексті сталої моди
б.г.
ISBN відсутній


Тривимірне моделювання як пріоритетний напрям розвитку графічного дизайну
Нет экз.
Стаття
Стрельчук, Максим Сергійович
Тривимірне моделювання як пріоритетний напрям розвитку графічного дизайну
б.г.
ISBN відсутній


Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues
Нет экз.
Стаття
Ushchapovska, Iryna
Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues
Місія та візія в мові сталих брендів: соціолінгвістичні аспекти
б.г.
ISBN відсутній


Semiotics of Product Labeling
Нет экз.
Стаття
Lukianova, Yuliia
Semiotics of Product Labeling
Семіотика маркування товарів
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025