Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: Україна

Рубрики
--> Сільськогосподарські підприємства
----> Україна

Рубрика

Назва:
 
Україна  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Агромаркетинг: системна методологія, реалізація концепції
Недоступно
 0 из 2
Книга
Соловйов Ігор Олександрович
Агромаркетинг: системна методологія, реалізація концепції: монографія
Олді-Плюс, 2008 г.
ISBN відсутній


Економіка сільського господарства та маркетинг
Недоступно
 0 из 1
Книга
Лівінський Олександр Михайлович
Економіка сільського господарства та маркетинг: навч. посіб.
РВВ ГНПУ ім. О. Довженка, 2010 г.
ISBN відсутній


Маркетингова стратегія в управлінні виробництвом насіння соняшнику
Недоступно
 0 из 1
Книга
Пітик Оксана В'ячеславівна
Маркетингова стратегія в управлінні виробництвом насіння соняшнику: монографія
ВНТУ, 2012 г.
ISBN 978-966-641-448-2


Моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Лисогор Василь Микитович
Моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств: Монографія
УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2005 г.
ISBN 966-641-138-5


Моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Лисогор Василь Микитович
Моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств: Монографія
УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2005 г.
ISBN 966-641-146-6


Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій
Недоступно
 0 из 1
Книга

Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій: (теоретично-прикладні аспекти)
РІК-У, 2022 г.
ISBN 978-617-8046-66-8


Основи моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств регіону
Недоступно
 0 из 1
Книга
Лисогор, Василь Микитович
Основи моделювання маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств регіону: навч. посіб. для студентів ВНЗ
Кондор, 2007 г.
ISBN 966-351-112-5


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025