Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Інформаційні технології
Рубрики
--> Інформаційні технології
Друк списку
--> Інформаційні технології
Рубрика
- Назва:
- Інформаційні технології
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Как торговать, избегая штрафов: Справочник предпринимателя без создания юридического лица
ISBN відсутній
Как торговать, избегая штрафов: Справочник предпринимателя без создания юридического лица
Серія: Экономика. Финансы. Право
А.С.К., 1998 г.ISBN відсутній
Книга
Хопкинс, Том
Классическое руководство по продажам
ISBN 978-5-8183-1244-6
Хопкинс, Том
Классическое руководство по продажам
Серія: Настольная книга бизнесмена
ФАИР, 2007 г.ISBN 978-5-8183-1244-6
Книга
Крэм Тони
Клиенты, имеющие для Вас значение. Как построить взаимоотношения с наиболее ценными из Ваших клие...
ISBN відсутній
Крэм Тони
Клиенты, имеющие для Вас значение. Как построить взаимоотношения с наиболее ценными из Ваших клие...
Серія: Свежий взгляд
Баланс-Клуб, 2003 г.ISBN відсутній
Книга
Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг: метод.вказівки і завдання контр. роботи для студ. заочної форми навчання економ. спец.
Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній
Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг: метод.вказівки і завдання контр. роботи для студ. заочної форми навчання економ. спец.
Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Виноградська Алла Миколаївна
Комерційна діяльність торговельного підприємства: Навчальний посібник
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005 г.
ISBN 966-629-199-1
Виноградська Алла Миколаївна
Комерційна діяльність торговельного підприємства: Навчальний посібник
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005 г.
ISBN 966-629-199-1
Книга
Гончар Лариса Анатоліївна
Комерційна логістика: аспекти теорії та практики: монографія
ДУЕП, 2010 г.
ISBN відсутній
Гончар Лариса Анатоліївна
Комерційна логістика: аспекти теорії та практики: монографія
ДУЕП, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Жук Микола Васильович
Комерційні відносини України: Підручник для студентів вищих навчальних закладів
Рута, 2002 г.
ISBN 966-568-513-9
Жук Микола Васильович
Комерційні відносини України: Підручник для студентів вищих навчальних закладів
Рута, 2002 г.
ISBN 966-568-513-9
Книга
Дашков Леонид Павлович
Коммерция и технология торговли: Учеб. для студ. вузов
ИД "Дашков и К", 2002 г.
ISBN 5-947980-19-3
Дашков Леонид Павлович
Коммерция и технология торговли: Учеб. для студ. вузов
ИД "Дашков и К", 2002 г.
ISBN 5-947980-19-3
Книга
Дашков Леонид Павлович
Коммерция и технология торговли: Учебник для студ. вузов
ИТК "Дашков и К", 2004 г.
ISBN 5-947984-38-5
Дашков Леонид Павлович
Коммерция и технология торговли: Учебник для студ. вузов
ИТК "Дашков и К", 2004 г.
ISBN 5-947984-38-5
Книга
Синяева, Инга Михайловна
Коммерческая деятельность в сфере товарного обращения: учебник для студентов вузов, обучающихся по экономическим специальностям
ЮНИТИ-ДАНА, 2005 г.
ISBN 5-238-00893-7
Синяева, Инга Михайловна
Коммерческая деятельность в сфере товарного обращения: учебник для студентов вузов, обучающихся по экономическим специальностям
ЮНИТИ-ДАНА, 2005 г.
ISBN 5-238-00893-7
Книга
Саттон, Роберт
Криза зростання: як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі
Наш Формат, 2020 г.
ISBN 978-617-7866-19-9
Саттон, Роберт
Криза зростання: як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі
Наш Формат, 2020 г.
ISBN 978-617-7866-19-9
Книга
Гуржій, Іванна Олександрівна
Купецтво Києва та Київщини XVII - XIX ст.: монографія
Ін-т історії України НАНУ, 2013 г.
ISBN 978-966-02-6841-8
Гуржій, Іванна Олександрівна
Купецтво Києва та Київщини XVII - XIX ст.: монографія
Ін-т історії України НАНУ, 2013 г.
ISBN 978-966-02-6841-8
Книга
Выходец Александр Михайлович
Малый маркетинг для продавцов и владельцев магазинов: Практич. пособ. по культуре торговли
Резон, 1998 г.
ISBN 966-95433-0-4
Выходец Александр Михайлович
Малый маркетинг для продавцов и владельцев магазинов: Практич. пособ. по культуре торговли
Резон, 1998 г.
ISBN 966-95433-0-4
Книга
Алдер Гарри
Маркетинг будущего: диалог сознаний: Общение с потребителями в XXI веке
ISBN 5-8183-0574-0
Алдер Гарри
Маркетинг будущего: диалог сознаний: Общение с потребителями в XXI веке
Серія: Университеты бизнеса
ФАИР-ПРЕСС, 2003 г.ISBN 5-8183-0574-0
Книга
Лук'янець Тамара Іванівна
Маркетингова політика комунікацій: Навч. посіб.
КНЕУ, 2000 г.
ISBN 966-574-009-1
Лук'янець Тамара Іванівна
Маркетингова політика комунікацій: Навч. посіб.
КНЕУ, 2000 г.
ISBN 966-574-009-1
Книга
Балабанова Л. В.
Маркетинговий аудит системи збуту: Навчальний посібник для студ. вузів
ВД "Професіонал", 2004 г.
ISBN 966-85562-9-1
Балабанова Л. В.
Маркетинговий аудит системи збуту: Навчальний посібник для студ. вузів
ВД "Професіонал", 2004 г.
ISBN 966-85562-9-1
Книга
Чурсіна, Л. А.
Менеджмент в торгівлі: навч. посіб.
Вишемирський В. С., 2013 г.
ISBN 978-966-8912-77-1
Чурсіна, Л. А.
Менеджмент в торгівлі: навч. посіб.
Вишемирський В. С., 2013 г.
ISBN 978-966-8912-77-1
Книга
Сорокина Мария Владимировна
Менеджмент в торговле: Учебное пособие
Бизнес-Пресса, 2004 г.
ISBN 5-8110-0081-2
Сорокина Мария Владимировна
Менеджмент в торговле: Учебное пособие
Бизнес-Пресса, 2004 г.
ISBN 5-8110-0081-2
Книга
Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України: матеріали III Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 17-18 квітня 2013 р., м. Полтава
ПУЕТ, 2013 г.
ISBN 978-966-184-234-1
Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України: матеріали III Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 17-18 квітня 2013 р., м. Полтава
ПУЕТ, 2013 г.
ISBN 978-966-184-234-1