Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Інноваційний розвиток
Рубрики
--> Підприємства
----> Інноваційний розвиток
Друк списку
--> Підприємства
----> Інноваційний розвиток
Рубрика
- Назва:
- Інноваційний розвиток
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Пушкар Михайло Семенович
Логістичні системи підприємства: облік, аналіз і аудит: Монографія
Економічна думка, 2007 г.
ISBN відсутній
Пушкар Михайло Семенович
Логістичні системи підприємства: облік, аналіз і аудит: Монографія
Економічна думка, 2007 г.
ISBN відсутній
Книга
Каїра Зоя Степанівна
Логістичні стратегії діяльності підприємств: (монографія)
Вік, 2007 г.
ISBN 966-430-052-7
Каїра Зоя Степанівна
Логістичні стратегії діяльності підприємств: (монографія)
Вік, 2007 г.
ISBN 966-430-052-7
Книга
Хазанович Александр Аркадьевич
Луганщина: задачи развития: очерки: к 70-летию Луганской области
Виртуальная реальность, 2008 г.
ISBN відсутній
Хазанович Александр Аркадьевич
Луганщина: задачи развития: очерки: к 70-летию Луганской области
Виртуальная реальность, 2008 г.
ISBN відсутній
Книга
Хазанович Александр Аркадьевич
Луганщина: испытание временем: очерки
Виртуальная реальность, 2009 г.
ISBN відсутній
Хазанович Александр Аркадьевич
Луганщина: испытание временем: очерки
Виртуальная реальность, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Шкода, Тетяна Никодимівна
Людський капітал підприємства: теорія і практика стратегічного управління: монографія
Світ Успіху, 2015 г.
ISBN 978-617-7324-00-2
Шкода, Тетяна Никодимівна
Людський капітал підприємства: теорія і практика стратегічного управління: монографія
Світ Успіху, 2015 г.
ISBN 978-617-7324-00-2
Книга
Гоффман, Рід
Майстри масштабування: неочевидні істини від найуспішніших підприємців світу, бізнес, масштабування, підприємницьке мислення, інвестиції
Лабораторія, 2024 г.
ISBN 978-617-8299-28-6
Гоффман, Рід
Майстри масштабування: неочевидні істини від найуспішніших підприємців світу, бізнес, масштабування, підприємницьке мислення, інвестиції
Лабораторія, 2024 г.
ISBN 978-617-8299-28-6
Книга
Маркетинг в системі управління підприємствами, регіонами, державою: монографія
Запорізький нац. ун-т, 2013 г.
ISBN 978-966-599-426-8
Маркетинг в системі управління підприємствами, регіонами, державою: монографія
Запорізький нац. ун-т, 2013 г.
ISBN 978-966-599-426-8
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетинг відносин в системі управління підприємством: монографія
ДонНУЕТ, 2009 г.
ISBN відсутній
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетинг відносин в системі управління підприємством: монографія
ДонНУЕТ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Белявцев Михаил Иванович
Маркетинг и логистика в управлении коммерческой деятельностью предприятий: отраслевой и региональ...: монография
ДонНУ, 2012 г.
ISBN відсутній
Белявцев Михаил Иванович
Маркетинг и логистика в управлении коммерческой деятельностью предприятий: отраслевой и региональ...: монография
ДонНУ, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Котлер Филип
Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Альпіна Паблішер, 2020 г.
ISBN 978-617-7858-10-1
Котлер Филип
Маркетинг от А до Я: 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер
Альпіна Паблішер, 2020 г.
ISBN 978-617-7858-10-1
Книга
Криворучко, Оксана Миколаївна
Маркетинг персоналу: формування та реалізація на підприємствах: монографія
ХНАДУ, 2015 г.
ISBN 978-966-303-554-3
Криворучко, Оксана Миколаївна
Маркетинг персоналу: формування та реалізація на підприємствах: монографія
ХНАДУ, 2015 г.
ISBN 978-966-303-554-3
Книга
Окландер Михайло Анатолійович
Маркетинг підприємств споживчої кооперації України: монографія
Автограф, 2005 г.
ISBN відсутній
Окландер Михайло Анатолійович
Маркетинг підприємств споживчої кооперації України: монографія
Автограф, 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Балабанова, Людмила Веніамінівна
Маркетинг підприємства: навч. посіб., для студентів ВНЗ
Центр учбової літератури, 2018 г.
ISBN 978-611-01-1046-4
Балабанова, Людмила Веніамінівна
Маркетинг підприємства: навч. посіб., для студентів ВНЗ
Центр учбової літератури, 2018 г.
ISBN 978-611-01-1046-4
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетинг підприємства: навч. посібник для студентів ВНЗів
ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN відсутній
Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетинг підприємства: навч. посібник для студентів ВНЗів
ДонНУЕТ, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Кожекин Геннадий Яковлевич
Маркетинг предприятия: Учебное пособие
Книжный дом, Мисанта, 2004 г.
ISBN 985-428-750-5
Кожекин Геннадий Яковлевич
Маркетинг предприятия: Учебное пособие
Книжный дом, Мисанта, 2004 г.
ISBN 985-428-750-5
Книга
Стадник, Валентина Василівна
Маркетинг-менеджмент інноваційного розвитку підприємства: монографія
Гонта А. С., 2013 г.
ISBN 978-966-96683-8-7
Стадник, Валентина Василівна
Маркетинг-менеджмент інноваційного розвитку підприємства: монографія
Гонта А. С., 2013 г.
ISBN 978-966-96683-8-7
Книга
Корж Марина Володимирівна
Маркетингова діяльність підприємств в умовах глобалізації: моногр.
ДДМА, 2012 г.
ISBN 978-966-379-556-0
Корж Марина Володимирівна
Маркетингова діяльність підприємств в умовах глобалізації: моногр.
ДДМА, 2012 г.
ISBN 978-966-379-556-0
Книга
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: зб. наук. праць за матеріалами II Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 21-22 травня 2016 р.
ПУЕТ, 2016 г.
ISBN 978-966-184-233-4
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: зб. наук. праць за матеріалами II Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 21-22 травня 2016 р.
ПУЕТ, 2016 г.
ISBN 978-966-184-233-4
Книга
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 28-29 травня 2015 р.
ПУЕТ, 2015 г.
ISBN 978-966-184-210-5
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 28-29 травня 2015 р.
ПУЕТ, 2015 г.
ISBN 978-966-184-210-5
Книга
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія
Центр учбової літератури, 2016 г.
ISBN 978-617-673-464-2
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія
Центр учбової літератури, 2016 г.
ISBN 978-617-673-464-2
Книга
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія
Центр учбової літератури, 2017 г.
ISBN 978-617-673-464-2
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: монографія
Центр учбової літератури, 2017 г.
ISBN 978-617-673-464-2
Книга
Дейнега, Олександр Вікторович
Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств: монографія
О. Зень, 2017 г.
ISBN 978-617-601-226-9
Дейнега, Олександр Вікторович
Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств: монографія
О. Зень, 2017 г.
ISBN 978-617-601-226-9