Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Божкова, В. В.
К списку авторов
Божкова, В. В.
Сортувати за:заглавиюЗв'язані описи:
Книга
Ілляшенко С. М.
Маркетинг: бакалаврський курс: Навч. посібник для студентів ВНЗ
Університетська книга, 2004 г.
ISBN 966-680-158-2
Ілляшенко С. М.
Маркетинг: бакалаврський курс: Навч. посібник для студентів ВНЗ
Університетська книга, 2004 г.
ISBN 966-680-158-2
Книга
Ілляшенко Сергій Миколайович
Менеджмент та маркетинг інновацій: Монографія
Університетська книга, 2004 г.
ISBN відсутній
Ілляшенко Сергій Миколайович
Менеджмент та маркетинг інновацій: Монографія
Університетська книга, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Ілляшенко С. М.
Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці: монографія
Університетська книга, 2005 г.
ISBN 966-680-206-6
Ілляшенко С. М.
Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці: монографія
Університетська книга, 2005 г.
ISBN 966-680-206-6
Книга
Ілляшенко С. М.
Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку: Монографія
Університетська книга, 2006 г.
ISBN 966-680-298-8
Ілляшенко С. М.
Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку: Монографія
Університетська книга, 2006 г.
ISBN 966-680-298-8
Книга
Сотник І. М.
Ресурсозбереження та економічний розвиток України: формування механізмів переходу суб'єктів господарювання України до економічного розвитку на базі ресурсозберігаючих технологій: монографія
Університетська книга, 2006 г.
ISBN 966-680-296-1
Сотник І. М.
Ресурсозбереження та економічний розвиток України: формування механізмів переходу суб'єктів господарювання України до економічного розвитку на базі ресурсозберігаючих технологій: монографія
Університетська книга, 2006 г.
ISBN 966-680-296-1
Книга
Ілляшенко С. М.
Маркетинг для магістрів: навчальний посібник для студентів ВНЗ
Університетська книга, 2008 г.
ISBN відсутній
Ілляшенко С. М.
Маркетинг для магістрів: навчальний посібник для студентів ВНЗ
Університетська книга, 2008 г.
ISBN відсутній
Книга
Ілляшенко С. М.
Маркетинг: бакалаврський курс: підручник для студентів ВНЗів
Університетська книга, 2009 г.
ISBN відсутній
Ілляшенко С. М.
Маркетинг: бакалаврський курс: підручник для студентів ВНЗів
Університетська книга, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Шипуліна Ю. С.
Механізм управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств: монографія
Папірус, 2012 г.
ISBN відсутній
Шипуліна Ю. С.
Механізм управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств: монографія
Папірус, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя: тези доп. VIII Міжнар. наук.-метод. конф., Україна, м. Суми, 15-16 листопада 2012 р.
Electronic and Distance Technologies for Lifelong Learning
Сум. держ. ун-т, 2012 г.
ISBN відсутній
Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя: тези доп. VIII Міжнар. наук.-метод. конф., Україна, м. Суми, 15-16 листопада 2012 р.
Electronic and Distance Technologies for Lifelong Learning
Сум. держ. ун-т, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Інновації і маркетинг - рушійні сили економічного розвитку: монографія
Папірус, 2012 г.
ISBN 978-966-2787-18-4
Інновації і маркетинг - рушійні сили економічного розвитку: монографія
Папірус, 2012 г.
ISBN 978-966-2787-18-4
Багатотомне видання
Научные основы маркетинга инноваций: монография, в 3 т.
Папирус, 2013 г.
ISBN відсутній
Научные основы маркетинга инноваций: монография, в 3 т.
Папирус, 2013 г.
ISBN відсутній
Книга
Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя: тези доповідей IX Міжнар. наук.-метод. конф., Україна, м. Суми, 14-15 листопада 2013 року, збірник
Сум. держ. ун-т, 2013 г.
ISBN відсутній
Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя: тези доповідей IX Міжнар. наук.-метод. конф., Україна, м. Суми, 14-15 листопада 2013 року, збірник
Сум. держ. ун-т, 2013 г.
ISBN відсутній
Книга
Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком: монографія
Папірус, 2014 г.
ISBN 978-966-2787-51-1
Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком: монографія
Папірус, 2014 г.
ISBN 978-966-2787-51-1
Книга
Управління інноваційною діяльністю. Основи інноваційного менеджменту. Магістерський курс: підручник, для студентів ВНЗів
Університетська книга, 2015 г.
ISBN 978-966-680-726-0
Управління інноваційною діяльністю. Основи інноваційного менеджменту. Магістерський курс: підручник, для студентів ВНЗів
Університетська книга, 2015 г.
ISBN 978-966-680-726-0
Книга
Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком: монографія
Діса плюс, 2015 г.
ISBN 978-617-7064-99-1
Ринково-орієнтоване управління інноваційним розвитком: монографія
Діса плюс, 2015 г.
ISBN 978-617-7064-99-1
Книга
Маркетинг: бакалаврський курс: підручник, для студентів вищ. навч. закл.
Університетська книга, 2017 г.
ISBN 978-966-680-477-1
Маркетинг: бакалаврський курс: підручник, для студентів вищ. навч. закл.
Університетська книга, 2017 г.
ISBN 978-966-680-477-1
Книга
Маркетинг для магістрів: навч. посіб., для студентів ВНЗ
Університетська книга, 2018 г.
ISBN 978-966-680-367-5
Маркетинг для магістрів: навч. посіб., для студентів ВНЗ
Університетська книга, 2018 г.
ISBN 978-966-680-367-5
Книга
Управління інноваційною діяльністю. Основи інноваційного менеджменту. Магістерський курс: підручник, для студентів ВНЗ
Університетська книга, 2018 г.
ISBN 978-966-680-726-0
Управління інноваційною діяльністю. Основи інноваційного менеджменту. Магістерський курс: підручник, для студентів ВНЗ
Університетська книга, 2018 г.
ISBN 978-966-680-726-0
Книга
Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку: монографія
Університетська книга, 2018 г.
ISBN відсутній
Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку: монографія
Університетська книга, 2018 г.
ISBN відсутній