Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Дмитрів, А. Я.

К списку авторов

Дмитрів, А. Я.

Сортувати за:заглавию

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Євген Васильович Крикавський
Недоступно
 0 из 1
Книга

Євген Васильович Крикавський: 40 років життєвого шляху в науці, біобібліогр. покажч.
Вид-во Львівської політехніки, 2016 г.
ISBN 978-617-607-982-8


Інформаційні системи у маркетингу
Недоступно
 0 из 1
Книга

Інформаційні системи у маркетингу: завд. та метод. матеріали для аудиторної та самост. роботи студ. спец. 7.050108 "Маркетинг" всіх форм навч.
Вид-во Львівської комерційної академії, 2011 г.
ISBN відсутній


Інфраструктура готельного і ресторанного господарства
Недоступно
 0 из 1
Книга

Інфраструктура готельного і ресторанного господарства: метод. вказівки та завдання для практ., семінар. занять та самост. роботи студ. ден. та заоч. форм навчання галузі знань 1401 "Сфера...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2012 г.
ISBN відсутній


Маркетинг промислового підприємства
Недоступно
 0 из 1
Книга
Бойчук, І. В.
Маркетинг промислового підприємства: навч. посіб., для студентів ВНЗ
Центр учбової літератури, 2017 г.
ISBN 978-611-01-1024-2


Маркетинговий аудит
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетинговий аудит: тести для студ. ден. та заоч. форм навчання напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"
Вид-во Львівської комерційної академії, 2012 г.
ISBN відсутній


Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства
Недоступно
 0 из 1
Книга

Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства: монографія
КНЕУ, 2019 г.
ISBN 978-966-926-261-5


Управління маркетинговими комунікаціями у готельно-ресторанному бізнесі
Недоступно
 0 из 1
Книга

Управління маркетинговими комунікаціями у готельно-ресторанному бізнесі: завдання для семінар. і практ. занять та самост. роботи студентів напряму підготовки 6.140101 "Готельно-ресторанна...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2013 г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025