Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ковальчук, С. В.

К списку авторов

Ковальчук, С. В.

Сортувати за:заглавию

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки: монографія
Поліграфіст-2, 2011 г.
ISBN 978-966-1502-36-8


Актуальні проблеми оцінювання фінансової стійкості депозитних корпорацій
Недоступно
 0 из 1
Книга
Ковальчук, С. В.
Актуальні проблеми оцінювання фінансової стійкості депозитних корпорацій: монографія
Поліграфіст-2, 2012 г.
ISBN 978-966-1502-46-7


Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. XIII міжнар. наук.-практ. конф., 29 листопада - 1 грудня 2018 р.
ХНУ, 2018 г.
ISBN 978-966-330-329-1


Фінанси
Недоступно
 0 из 1
Книга
Ковальчук, С. В.
Фінанси: навч. посіб.
Серія: Вища освіта в Україні
Новий Світ-2000, 2006 г.
ISBN 966-7827-77-1


Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф., 28-30 листопада 2019 р.
ХНУ, 2019 г.
ISBN 978-966-330-356-7


Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. XV Міжнар. наук.-практ. конф., 26-28 листопада 2020 р., м. Хмельницький
ХНУ, 2020 г.
ISBN 978-966-330-381-9


Формування маркетингової стратегії закладів вищої освіти
Нет экз.
Стаття
Ковальчук, С. В.
Формування маркетингової стратегії закладів вищої освіти
б.г.
ISBN відсутній


Проблеми планування в ринкових умовах
Недоступно
 0 из 1
Книга

Проблеми планування в ринкових умовах: тези доповідей XX Міжнар. наук.-практ. конф., 28-30 жовтня 2021 р., м. Хмельницький
ХНУ, 2021 г.
ISBN 978-966-330-402-1


Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України
Недоступно
 0 из 1
Книга

Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доповідей XVI Міжнар. наук.-практ. конф., 16-18 грудня 2021 р., м. Хмельницький
ХНУ, 2021 г.
ISBN 978-966-330-404-5


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025