Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Малий, Володимир Валентинович

К списку авторов

Малий, Володимир Валентинович

Сортувати за:заглавию

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Бренд-менеджмент у фармації. Курс лекцій
Недоступно
 0 из 1
Електронний ресурс

Бренд-менеджмент у фармації. Курс лекцій: навч. посіб., cамост. електрон. навч. вид.
НФаУ, 2023 г.
ISBN 978-966-615-594-1


Етика та деонтологія у фармації
Недоступно
 0 из 1
Книга

Етика та деонтологія у фармації: навч. посіб., для студентів вищ. навч. закл.
НФаУ, Золоті сторінки, 2017 г.
ISBN 978-966-615-515-6, 978-966-400-420-3


Маркетингові дослідження у фармації. Курс лекцій
Недоступно
 0 из 1
Електронний ресурс
Малий, Володимир Валентинович
Маркетингові дослідження у фармації. Курс лекцій: навч. посіб. для здобувачів закл. вищ. освіти, cамост. електрон. навч. вид.
НФаУ, 2023 г.
ISBN 978-966-615-593-4


Менеджмент та маркетинг у фармації
Недоступно
 0 из 1
Книга

Менеджмент та маркетинг у фармації: навч. посіб. для студентів ВНЗ
НФаУ, Оригінал, 2015 г.
ISBN 978-966-615-470-8, 978-966-649-109-4


Менеджмент у лабораторній медицині. Маркетинг медичних послуг. Курс лекцій
Недоступно
 0 из 1
Електронний ресурс

Менеджмент у лабораторній медицині. Маркетинг медичних послуг. Курс лекцій: навч. посiб. для здобувачів вищої освiти, cамост. електрон. навч. вид.
НФаУ, 2023 г.
ISBN 978-966-615-596-5


Основи поведінки споживачів у фармації
Недоступно
 0 из 1
Електронний ресурс

Основи поведінки споживачів у фармації: навч. посіб. для здобувачів закл. вищ. освіти, самост. електрон. навч. вид.
НФаУ, 2023 г.
ISBN 978-966-615-596-5


Фармакогностичне дослідження рослин родин Маслинові, Кленові, Ільмові, Жимолостеві та створення с...
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Малий, Володимир Валентинович
Фармакогностичне дослідження рослин родин Маслинові, Кленові, Ільмові, Жимолостеві та створення с...: автореф. дис. … д-ра фармац. наук, 15.00.02
[б.в.], 2013 г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025