Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Наторіна, Альона Олександрівна

К списку авторов

Наторіна, Альона Олександрівна

Сортувати за:заглавию

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства
Недоступно
 0 из 1
Книга
Фролова, Лариса Володимирівна
Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства: монографія
Чернявський Д. О., 2016 г.
ISBN 978-617-7250-71-4


Концепти управління розвитком онлайн-бізнесу в умовах цифрової трансформації
Недоступно
 0 из 1
Книга
Наторіна, Альона Олександрівна
Концепти управління розвитком онлайн-бізнесу в умовах цифрової трансформації: монографія
Олді-Плюс, 2020 г.
ISBN 978-966-289-458-5


Управління розвитком онлайн-бізнесу ритейлерів в умовах цифрової трансформації
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Наторіна, Альона Олександрівна
Управління розвитком онлайн-бізнесу ритейлерів в умовах цифрової трансформації: автореф. дис. ... д-ра екон. наук, спец. 08.00.04
[б.в.], 2021 г.
ISBN відсутній


Формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Наторіна, Альона Олександрівна
Формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії: автореф. дис. … канд. екон. наук, 08.00.04
[б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025