Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Райко, Діана Валеріївна

К списку авторов

Райко, Діана Валеріївна

Сортувати за:заглавию

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економічна оцінка споживацької привабливості інноваційних товарів
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Райко Діана Валеріївна
Економічна оцінка споживацької привабливості інноваційних товарів: Автореф. дис. ... канд. екон. наук, 08.02.02
[б.в.], 2003 г.
ISBN відсутній


Організація та управління в природоохоронній діяльності
Недоступно
 0 из 1
Книга
Самойленко, Наталія Миколаївна
Організація та управління в природоохоронній діяльності: навч. посіб. для студентів спец. 101 "Екологія"
Лідер, 2018 г.
ISBN 978-617-7476-12-1


Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії
Недоступно
 0 из 1
Книга
Райко Діана Валеріївна
Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії: монографія
ВД "ІНЖЕК", 2010 г.
ISBN відсутній


Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Райко Діана Валеріївна
Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства: автореф. дис. ... д-ра екон. наук, 08.00.04
[б.в.], 2011 г.
ISBN відсутній


Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація
Недоступно
 0 из 1
Книга
Райко Діана Валеріївна
Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація: монографія
ВД "ІНЖЕК", 2008 г.
ISBN відсутній


Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством
Нет экз.
Стаття
Райко, Діана Валеріївна
Сучасні підходи до формування маркетингових інструментів управління підприємством
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025