Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Орлов, Петро Аркадійович
К списку авторов
Орлов, Петро Аркадійович
Сортувати за:заглавиюЗв'язані описи:
Книга
Методичні рекомендації до практичних завдань з навчальної дисципліни "Економіка підприємства": для студ. напрямів підгот. "Маркетинг" та "Менеджмент" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Методичні рекомендації до практичних завдань з навчальної дисципліни "Економіка підприємства": для студ. напрямів підгот. "Маркетинг" та "Менеджмент" ден. форми навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Методичні рекомендації до семінарських та практичних занять з навчальної дисципліни "Економіка зо...: для студ. спец. "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Методичні рекомендації до семінарських та практичних занять з навчальної дисципліни "Економіка зо...: для студ. спец. "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Книга
Плани семінарських занять та практичні завдання з курсу "Інвестування": Для студ. спец. 7.050108, 7.050201 ден. форми навч.
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Плани семінарських занять та практичні завдання з курсу "Інвестування": Для студ. спец. 7.050108, 7.050201 ден. форми навч.
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з курсу "...: для студ. спец. 7.050108 деннної форми навчання
ХНЕУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з курсу "...: для студ. спец. 7.050108 деннної форми навчання
ХНЕУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Економіка п...: для студ. напрямів підгот. 6.030601 "Менеджмент", 6.030507 "Маркетинг" ден. форми...
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній
Практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Економіка п...: для студ. напрямів підгот. 6.030601 "Менеджмент", 6.030507 "Маркетинг" ден. форми...
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Економіка зовнішньоекономічної діяльності": Для студ. спец. 8.050108 усіх форм навч.
ХДЕУ, 2003 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Економіка зовнішньоекономічної діяльності": Для студ. спец. 8.050108 усіх форм навч.
ХДЕУ, 2003 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Економіка підприємства": для студ. напряму підготов. 0502 "Менеджмент" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Економіка підприємства": для студ. напряму підготов. 0502 "Менеджмент" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Економіка підприємства": для студ. напряму підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" всіх форм навчання
ХДЕУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Економіка підприємства": для студ. напряму підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" всіх форм навчання
ХДЕУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Економіка праці й соціально-трудові відносини": Для студ. спец. 7.050108, 7.050201 усіх форм навч.
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Економіка праці й соціально-трудові відносини": Для студ. спец. 7.050108, 7.050201 усіх форм навч.
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Інвестування": для студ. спец. 7.050108, 7.050201 усіх форм навчання
ХНЕУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Інвестування": для студ. спец. 7.050108, 7.050201 усіх форм навчання
ХНЕУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Маркетинговий менеджмент": для студ. спец. 8.050108 денної форми навчання
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Маркетинговий менеджмент": для студ. спец. 8.050108 денної форми навчання
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Менеджмент якості та сертифікація товарів": Для студ. спец. 7.050108 ден. форми навч.
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Менеджмент якості та сертифікація товарів": Для студ. спец. 7.050108 ден. форми навч.
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Програма курсу "Поведінка споживачів": Для студ. спец. 8.050108 денноі форми навч.
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Програма курсу "Поведінка споживачів": Для студ. спец. 8.050108 денноі форми навч.
ХДЕУ, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка зовнішньоекономічної діяльності": для студ. спец. 8.050108 усіх форм навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка зовнішньоекономічної діяльності": для студ. спец. 8.050108 усіх форм навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка підприємства": для студ. спец. 6.050100 "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2007 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка підприємства": для студ. спец. 6.050100 "Маркетинг" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2007 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка підприємства": для студ. спеціалізації "Менеджмент організацій" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка підприємства": для студ. спеціалізації "Менеджмент організацій" усіх форм навчання
ХНЕУ, 2008 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Інвестування": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Інвестування": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг у банківській сфері": для студ. напряму підготов. 6.030507 "Маркетинг" усіх форм нав.
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг у банківській сфері": для студ. напряму підготов. 6.030507 "Маркетинг" усіх форм нав.
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Робоча програма навчальної дисципліни "Менеджмент якості та сертифікація продукції": для студ. спец. 8.050108 денної форми навчання
ХНЕУ, 2007 г.
ISBN відсутній
Робоча програма навчальної дисципліни "Менеджмент якості та сертифікація продукції": для студ. спец. 8.050108 денної форми навчання
ХНЕУ, 2007 г.
ISBN відсутній
Книга
Сучасний маркетинг: аналіз та перспективи розвитку
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 г.
ISBN 978-966-676-599-7
Сучасний маркетинг: аналіз та перспективи розвитку
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015 г.
ISBN 978-966-676-599-7