Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : ДонНУЕТ, Донецьк

К списку издательств

ДонНУЕТ, Донецьк

Сортувати за:заглавию

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | вперед >>
Стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування
Недоступно
 0 из 1
Книга
Азарян Олена Михайлівна
Стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування: монографія
ДонНУЕТ, 2011 г.
ISBN 978-966-385-248-5


Вища математика
Нет экз.
Багатотомне видання
Лавріненко, Наталя Михайлівна
Вища математика: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл., які навч. за напр. підгот. "Машинобудування"
ДонНУЕТ, 2011 г.
ISBN відсутній


Інформаційний сервіс у системі управління торговельним підприємством
Недоступно
 0 из 1
Книга
Оліфіров Олександр Васильович
Інформаційний сервіс у системі управління торговельним підприємством: монографія
ДонНУЕТ, 2011 г.
ISBN 978-966-385-250-8


Математика для економістів (теорія ймовірностей та математична статистика)
Недоступно
 0 из 1
Книга
Щетініна Олена Костянтинівна
Математика для економістів (теорія ймовірностей та математична статистика): навч. посіб. для студ. економ. спец. денної форми навч.
ДонНУЕТ, 2011 г.
ISBN 978-966-385-245-4


Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу
Недоступно
 0 из 1
Книга
Балабанова Людмила Веніамінівна
Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу: навч. посіб.
ДонНУЕТ, 2011 г.
ISBN 978-966-385-249-2


Серии:

  • Школа маркетингового менеджменту
© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025