Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання
Рубрики
--> Соціально-етичні питання
Друк списку
--> Соціально-етичні питання
Рубрика
- Назва:
- Соціально-етичні питання
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Мішустіна, Тетяна Сергіївна
Економічний механізм маркетингу: зб. завдань для практ. занять та самост. роботи
Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2012 г.
ISBN 978-966-434-227-5
Мішустіна, Тетяна Сергіївна
Економічний механізм маркетингу: зб. завдань для практ. занять та самост. роботи
Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2012 г.
ISBN 978-966-434-227-5
Книга
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій: монографія
ФО-П Шпак В. Б., 2019 г.
ISBN відсутній
Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій: монографія
ФО-П Шпак В. Б., 2019 г.
ISBN відсутній
Книга
Ефективність використання некомерційного маркетингу громадськими організаціями України: результати опитування, проведеного у 2011 р.
Сполом, 2011 г.
ISBN 978-966-665-628-8
Ефективність використання некомерційного маркетингу громадськими організаціями України: результати опитування, проведеного у 2011 р.
Сполом, 2011 г.
ISBN 978-966-665-628-8
Книга
Дайновський Ю. А.
Завдання для контрольних робіт студентів 4 курсу факультету заочної освіти і для самостійної робо...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній
Дайновський Ю. А.
Завдання для контрольних робіт студентів 4 курсу факультету заочної освіти і для самостійної робо...
Вид-во Львівської комерційної академії, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Скибінський Станіслав Володимирович
Завдання для самостійної роботи студентів, практичних та семінарських занять з маркетингу: Для спец. напряму "Економіка та підприємництво"
Вид-во ЛКА, 2003 г.
ISBN 966-7478-78-5
Скибінський Станіслав Володимирович
Завдання для самостійної роботи студентів, практичних та семінарських занять з маркетингу: Для спец. напряму "Економіка та підприємництво"
Вид-во ЛКА, 2003 г.
ISBN 966-7478-78-5
Книга
Завдання до лабораторних робіт та методичні рекомендації до їх виконання в середовищі MS Dynamіcs...: для студ. напряму підгот. "Маркетинг" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Завдання до лабораторних робіт та методичні рекомендації до їх виконання в середовищі MS Dynamіcs...: для студ. напряму підгот. "Маркетинг" усіх форм навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Загальні питання маркетингу та менеджменту: навч. посібник
Чернів. нац. ун-т, 2010 г.
ISBN відсутній
Загальні питання маркетингу та менеджменту: навч. посібник
Чернів. нац. ун-т, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
ISBN 978-617-7279-12-8
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
Серія: New York Times bestseller
Наш Формат, 2015 г.ISBN 978-617-7279-12-8
Книга
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
ISBN 978-617-7279-12-8
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
Серія: New York Times bestseller
Наш Формат, 2017 г.ISBN 978-617-7279-12-8
Книга
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
Наш Формат, 2018 г.
ISBN 978-617-7279-12-8
Берґер, Йона
Заразливий: психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними
Наш Формат, 2018 г.
ISBN 978-617-7279-12-8
Книга
Збірник діагностичних завдань з навчальної дисципліни "Організація міжнародних маркетингових досл...: для студ. напряму підготов. 6.030503 "Міжнародна економіка" всіх форм навч.
ХНЕУ, 2013 г.
ISBN відсутній
Збірник діагностичних завдань з навчальної дисципліни "Організація міжнародних маркетингових досл...: для студ. напряму підготов. 6.030503 "Міжнародна економіка" всіх форм навч.
ХНЕУ, 2013 г.
ISBN відсутній
Книга
Збірник задач з курсу "Маркетингова товарна політика": для студ. спец. 7.050108 "Маркетинг", 7.050301 "Товарознавство та комерційна діяльність" всіх форм навч.
КНТЕУ, 2000 г.
ISBN відсутній
Збірник задач з курсу "Маркетингова товарна політика": для студ. спец. 7.050108 "Маркетинг", 7.050301 "Товарознавство та комерційна діяльність" всіх форм навч.
КНТЕУ, 2000 г.
ISBN відсутній
Книга
Збірник наукових статей магістрів спеціальностей "Технології в ресторанному господарстві", "Техно...
ПУЕТ, 2015 г.
ISBN 978-966-184-201-3
Збірник наукових статей магістрів спеціальностей "Технології в ресторанному господарстві", "Техно...
ПУЕТ, 2015 г.
ISBN 978-966-184-201-3
Книга
Шульц, Эрик
Игра в маркетинг: как добиваются победы лучшие мировые компании
ЛОРИ, 2004 г.
ISBN 5-85582-193-5
Шульц, Эрик
Игра в маркетинг: как добиваются победы лучшие мировые компании
ЛОРИ, 2004 г.
ISBN 5-85582-193-5
Книга
Кафтанджиев, Христо
Интегрированные маркетинговые коммуникации
Гуманитарный Центр, 2021 г.
ISBN 978-617-7528-01-1
Кафтанджиев, Христо
Интегрированные маркетинговые коммуникации
Гуманитарный Центр, 2021 г.
ISBN 978-617-7528-01-1
Книга
Холмогоров В.
Интернет-маркетинг. Краткий курс
ISBN 5-318-00099-1
Холмогоров В.
Интернет-маркетинг. Краткий курс
Серія: Электронная @ коммерция
Питер, Питер, Питер, Питер, 2001 г.ISBN 5-318-00099-1
Книга
Холмогоров Валентин
Интернет-меркетинг: Краткий курс
ISBN 5-318-00697-3
Холмогоров Валентин
Интернет-меркетинг: Краткий курс
Серія: Электронная @ коммерция
Питер, 2002 г.ISBN 5-318-00697-3
Книга
Лылык, Ирина В.
Интуитивный маркетинг потребителя: монография
УАМ, 2014 г.
ISBN 978-617-646-251-4
Лылык, Ирина В.
Интуитивный маркетинг потребителя: монография
УАМ, 2014 г.
ISBN 978-617-646-251-4
Книга
Герасимова Л. Н.
Информационное обеспечение маркетинга: Учебное пособие
МГУКИ, 2002 г.
ISBN 5-947780-11-9
Герасимова Л. Н.
Информационное обеспечение маркетинга: Учебное пособие
МГУКИ, 2002 г.
ISBN 5-947780-11-9
Книга
Балабанова Людмила Вениаминовна
Информационное обеспечение обоснования управленческих решений в условиях маркетинговой ориентации...: Монография
ДонГУЭТ им. М. Туган-Барановского, 2003 г.
ISBN 966-7634-85-X
Балабанова Людмила Вениаминовна
Информационное обеспечение обоснования управленческих решений в условиях маркетинговой ориентации...: Монография
ДонГУЭТ им. М. Туган-Барановского, 2003 г.
ISBN 966-7634-85-X
Книга
Райхельд, Фред
Искренняя лояльность. Ключ к завоеванию клиентов на всю жизнь
Манн, Иванов и Фербер, 2014 г.
ISBN 978-5-91657-377-0
Райхельд, Фред
Искренняя лояльность. Ключ к завоеванию клиентов на всю жизнь
Манн, Иванов и Фербер, 2014 г.
ISBN 978-5-91657-377-0
Книга
Веренич Олена Володимирівна
Ієрархічні системи управління економічними об'єктами: навч. посіб.
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2012 г.
ISBN 978-966-629-548-7
Веренич Олена Володимирівна
Ієрархічні системи управління економічними об'єктами: навч. посіб.
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2012 г.
ISBN 978-966-629-548-7
Книга
Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: тези доп. I Міжнар. наук.-практ. конф., 7-8 квітня 2011 р., м. Луганськ
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2011 г.
ISBN відсутній
Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: тези доп. I Міжнар. наук.-практ. конф., 7-8 квітня 2011 р., м. Луганськ
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: тези доп. III Міжнар. наук-практ. конф., 28-29 березня 2013 р., м. Луганськ
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013 г.
ISBN відсутній
Інноваційні напрямки розвитку маркетингу: теорія і практика: тези доп. III Міжнар. наук-практ. конф., 28-29 березня 2013 р., м. Луганськ
Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013 г.
ISBN відсутній