Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання

Рубрики
--> Соціально-етичні питання

Рубрика

Назва:
 
Соціально-етичні питання  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | вперед >>
Как стать суперзвездой маркетинга
Недоступно
 0 из 1
Книга
Фокс Джеффри Дж.
Как стать суперзвездой маркетинга: Необычные правила, благодаря которым победно зазвенит ваш кассовый аппарат
Серія: Коротко и по делу; Выбор журнала "Секрет Фирмы"
Альпина Паблишер, 2003 г.
ISBN 5-94599-069-8


Как я продавал виагру
Недоступно
 0 из 1
Книга
Рейди, Джейми
Как я продавал виагру: правдивая история о голубой таблетке, которую знает весь мир, о людях, продающих возбуждение, и о торг. войнах в фармацевт. бизнесе
Добрая книга, 2006 г.
ISBN 5-98124-072-5


Канбан. Успішні еволюційні зміни для вашого технологічного бізнесу
Недоступно
 0 из 1
Книга
Андерсон, Девід Дж.
Канбан. Успішні еволюційні зміни для вашого технологічного бізнесу
Серія: #PROSystem
Фабула, Ранок, 2021 г.
ISBN 978-617-09-5576-0


Карго-маркетинг и Украина
Недоступно
 0 из 1
Книга
Филановский, Алексей
Карго-маркетинг и Украина
Серія: #PROBusiness
Фабула, 2021 г.
ISBN 978-617-522-009-2


Карго-маркетинг і Україна
Недоступно
 0 из 1
Книга
Філановський, Олексій
Карго-маркетинг і Україна
Фабула, 2021 г.
ISBN 978-617-522-006-1


Карьера в маркетинге, рекламе и PR
Недоступно
 0 из 1
Книга
Стенли Адела
Карьера в маркетинге, рекламе и PR
Серія: На пути к успеху
Издательский дом "Нева", 2003 г.
ISBN 5-7654-3157-7


Классика маркетинга
Недоступно
 0 из 2
Книга

Классика маркетинга: Сб. работ, оказавших наибольшее влияние на маркетинг
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2001 г.
ISBN 5-272-00231-8


Клиенты на всю жизнь
Недоступно
 0 из 1
Книга
Сьюэлл Карл
Клиенты на всю жизнь
Манн, Иванов и Фербер, Баланс Бизнес Букс, 2008 г.
ISBN відсутній


Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати
Недоступно
 0 из 2
Книга
Барден, Філ
Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2017 г.
ISBN 978-617-12-2516-9


Комп'ютерна програма &quot;Бест-маркетинг&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Комп'ютерна програма "Бест-маркетинг": Метод. вказівки для роботи та викон. комплексного завдання для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг", 7.050108 "Маркетинг", 8.050108...
Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній


Контрольні завдання і методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни &quot;Маркетингов...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Контрольні завдання і методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетингов...: для студ. спец. "Маркетинг" заоч. форми навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній


Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни &quot;Маркетинг&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" заоч. форми навчання
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній


Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни &quot;Маркетинг&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. усіх напр. підг. заоч. форми навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній


Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни &quot;Маркетинг&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студентів напрямів підготовки "Фінанси та кредит", "Маркетинг" та спец....
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній


Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни &quot;Маркетинго...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинго...: для студ. напр. підг. "Маркетинг" заоч. форми навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній


Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни &quot;Промислови...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Промислови...: для студ. напр. підгот. 6.030507 "Маркетинг" заоч. форми навч.
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній


Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни &quot;Стратегічн...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Стратегічн...: для студ. спец. "Маркетинг" заоч. форми навчання
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній


Контрольні завдання та методичні рекомендації з навчальної дисципліни &quot;Маркетингова політика розп...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Контрольні завдання та методичні рекомендації з навчальної дисципліни "Маркетингова політика розп...: для студ. спец. 7.050108 заочної форми навчання
ХНЕУ, 2006 г.
ISBN відсутній


Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по курсу &quot;Маркетинговые исследова...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по курсу "Маркетинговые исследова...: Для студ. спец. 8.050108 заоч. формы обуч.
ХГЭУ, 2003 г.
ISBN відсутній


Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по курсу &quot;Маркетинговый менеджмент&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по курсу "Маркетинговый менеджмент": для студентов специальности 7.050108 заочной формы обучения
ХНЭУ, 2005 г.
ISBN відсутній


Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по курсу &quot;Промышленный маркетинг&quot;
Недоступно
 0 из 1
Книга

Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по курсу "Промышленный маркетинг": Для студ. спец. 8.050108 заоч. форми обуч.
ХГЭУ, 2003 г.
ISBN відсутній


Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине &quot;Маркетинго...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Маркетинго...: для студентов специальности 7.050108 заочной формы обучения
ХНЭУ, 2007 г.
ISBN відсутній


Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине &quot;Поведение ...
Недоступно
 0 из 1
Книга

Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Поведение ...: для студ. спец. 7.050108 заочной формы обучения
ХНЭУ, 2006 г.
ISBN відсутній


Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових транс...
Недоступно
 0 из 1
Книга
Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових транс...: монографія
Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7


Культурно-філософські основи маркетингу: маркетинг з людським обличчям
Недоступно
 0 из 1
Книга
Куценко Володимир Йосипович
Культурно-філософські основи маркетингу: маркетинг з людським обличчям: монографія
Пороги, 2009 г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025