Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання
Рубрики
--> Соціально-етичні питання
Друк списку
--> Соціально-етичні питання
Рубрика
- Назва:
- Соціально-етичні питання
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Фокс Джеффри Дж.
Как стать суперзвездой маркетинга: Необычные правила, благодаря которым победно зазвенит ваш кассовый аппарат
Альпина Паблишер, 2003 г.
ISBN 5-94599-069-8
Фокс Джеффри Дж.
Как стать суперзвездой маркетинга: Необычные правила, благодаря которым победно зазвенит ваш кассовый аппарат
Альпина Паблишер, 2003 г.
ISBN 5-94599-069-8
Книга
Рейди, Джейми
Как я продавал виагру: правдивая история о голубой таблетке, которую знает весь мир, о людях, продающих возбуждение, и о торг. войнах в фармацевт. бизнесе
Добрая книга, 2006 г.
ISBN 5-98124-072-5
Рейди, Джейми
Как я продавал виагру: правдивая история о голубой таблетке, которую знает весь мир, о людях, продающих возбуждение, и о торг. войнах в фармацевт. бизнесе
Добрая книга, 2006 г.
ISBN 5-98124-072-5
Книга
Андерсон, Девід Дж.
Канбан. Успішні еволюційні зміни для вашого технологічного бізнесу
ISBN 978-617-09-5576-0
Андерсон, Девід Дж.
Канбан. Успішні еволюційні зміни для вашого технологічного бізнесу
Серія: #PROSystem
Фабула, Ранок, 2021 г.ISBN 978-617-09-5576-0
Книга
Филановский, Алексей
Карго-маркетинг и Украина
ISBN 978-617-522-009-2
Филановский, Алексей
Карго-маркетинг и Украина
Серія: #PROBusiness
Фабула, 2021 г.ISBN 978-617-522-009-2
Книга
Стенли Адела
Карьера в маркетинге, рекламе и PR
ISBN 5-7654-3157-7
Стенли Адела
Карьера в маркетинге, рекламе и PR
Серія: На пути к успеху
Издательский дом "Нева", 2003 г.ISBN 5-7654-3157-7
Книга
Классика маркетинга: Сб. работ, оказавших наибольшее влияние на маркетинг
ISBN 5-272-00231-8
Классика маркетинга: Сб. работ, оказавших наибольшее влияние на маркетинг
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2001 г.ISBN 5-272-00231-8
Книга
Сьюэлл Карл
Клиенты на всю жизнь
Манн, Иванов и Фербер, Баланс Бизнес Букс, 2008 г.
ISBN відсутній
Сьюэлл Карл
Клиенты на всю жизнь
Манн, Иванов и Фербер, Баланс Бизнес Букс, 2008 г.
ISBN відсутній
Книга
Барден, Філ
Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2017 г.
ISBN 978-617-12-2516-9
Барден, Філ
Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати
Книжковий Клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2017 г.
ISBN 978-617-12-2516-9
Книга
Комп'ютерна програма "Бест-маркетинг": Метод. вказівки для роботи та викон. комплексного завдання для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг", 7.050108 "Маркетинг", 8.050108...
Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній
Комп'ютерна програма "Бест-маркетинг": Метод. вказівки для роботи та викон. комплексного завдання для студ. спец. 6.050108 "Маркетинг", 7.050108 "Маркетинг", 8.050108...
Вид-во ЛКА, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Контрольні завдання і методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетингов...: для студ. спец. "Маркетинг" заоч. форми навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Контрольні завдання і методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетингов...: для студ. спец. "Маркетинг" заоч. форми навч.
ХНЕУ, 2011 г.
ISBN відсутній
Книга
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" заоч. форми навчання
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. напряму підготовки "Маркетинг" заоч. форми навчання
ХНЕУ, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. усіх напр. підг. заоч. форми навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студ. усіх напр. підг. заоч. форми навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студентів напрямів підготовки "Фінанси та кредит", "Маркетинг" та спец....
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг": для студентів напрямів підготовки "Фінанси та кредит", "Маркетинг" та спец....
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинго...: для студ. напр. підг. "Маркетинг" заоч. форми навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинго...: для студ. напр. підг. "Маркетинг" заоч. форми навч.
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Промислови...: для студ. напр. підгот. 6.030507 "Маркетинг" заоч. форми навч.
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Промислови...: для студ. напр. підгот. 6.030507 "Маркетинг" заоч. форми навч.
ХНЕУ, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Стратегічн...: для студ. спец. "Маркетинг" заоч. форми навчання
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Стратегічн...: для студ. спец. "Маркетинг" заоч. форми навчання
ХНЕУ, 2010 г.
ISBN відсутній
Книга
Контрольні завдання та методичні рекомендації з навчальної дисципліни "Маркетингова політика розп...: для студ. спец. 7.050108 заочної форми навчання
ХНЕУ, 2006 г.
ISBN відсутній
Контрольні завдання та методичні рекомендації з навчальної дисципліни "Маркетингова політика розп...: для студ. спец. 7.050108 заочної форми навчання
ХНЕУ, 2006 г.
ISBN відсутній
Книга
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по курсу "Маркетинговые исследова...: Для студ. спец. 8.050108 заоч. формы обуч.
ХГЭУ, 2003 г.
ISBN відсутній
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по курсу "Маркетинговые исследова...: Для студ. спец. 8.050108 заоч. формы обуч.
ХГЭУ, 2003 г.
ISBN відсутній
Книга
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по курсу "Маркетинговый менеджмент": для студентов специальности 7.050108 заочной формы обучения
ХНЭУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по курсу "Маркетинговый менеджмент": для студентов специальности 7.050108 заочной формы обучения
ХНЭУ, 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по курсу "Промышленный маркетинг": Для студ. спец. 8.050108 заоч. форми обуч.
ХГЭУ, 2003 г.
ISBN відсутній
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по курсу "Промышленный маркетинг": Для студ. спец. 8.050108 заоч. форми обуч.
ХГЭУ, 2003 г.
ISBN відсутній
Книга
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Маркетинго...: для студентов специальности 7.050108 заочной формы обучения
ХНЭУ, 2007 г.
ISBN відсутній
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Маркетинго...: для студентов специальности 7.050108 заочной формы обучения
ХНЭУ, 2007 г.
ISBN відсутній
Книга
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Поведение ...: для студ. спец. 7.050108 заочной формы обучения
ХНЭУ, 2006 г.
ISBN відсутній
Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Поведение ...: для студ. спец. 7.050108 заочной формы обучения
ХНЭУ, 2006 г.
ISBN відсутній
Книга
Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових транс...: монографія
Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7
Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових транс...: монографія
Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7
Книга
Куценко Володимир Йосипович
Культурно-філософські основи маркетингу: маркетинг з людським обличчям: монографія
Пороги, 2009 г.
ISBN відсутній
Куценко Володимир Йосипович
Культурно-філософські основи маркетингу: маркетинг з людським обличчям: монографія
Пороги, 2009 г.
ISBN відсутній