Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: рекламні комунікації

Рубрики
--> рекламні комунікації

Рубрика

Назва:
 
рекламні комунікації  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків
Нет экз.
Стаття
Рачинська, О. А.
Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків
б.г.
ISBN відсутній


Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
Нет экз.
Стаття
Булах, Тетяна Дмитрівна
Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
б.г.
ISBN відсутній


Рекламний дискурс як один із типів інституційного дискурсу
Нет экз.
Стаття
Цупікова, Олена Анатоліївна
Рекламний дискурс як один із типів інституційного дискурсу
б.г.
ISBN відсутній


Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійсь...
Нет экз.
Стаття
Добровольська, Діана Михайлівна
Вимоги до творення рекламних слоганів: актуалізація впливової функції мови (на матеріалі англійсь...
б.г.
ISBN відсутній


Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу
Нет экз.
Стаття
Андрєєва, О. С.
Інтенціональний вимір сучасного шокового рекламного дискурсу
б.г.
ISBN відсутній


Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект
Нет экз.
Стаття
Яненко, Я. В.
Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект
б.г.
ISBN відсутній


The Role of Political Advertising in Communicative Activities as a Factor in the Formation of Ima...
Нет экз.
Стаття
Koval, Vitalii
The Role of Political Advertising in Communicative Activities as a Factor in the Formation of Ima...
Роль політичної реклами у комунікативній діяльності як чинник формування образів лідера
б.г.
ISBN відсутній


Інклюзивні та гендерночутливі практики в рекламній комунікації
Нет экз.
Стаття
Бєлікова, Ю. В.
Інклюзивні та гендерночутливі практики в рекламній комунікації
б.г.
ISBN відсутній


Адресант у комерційній телерекламі: маркування, семіотичні функції та впливовий потенціал
Нет экз.
Стаття
Щербак, О. В.
Адресант у комерційній телерекламі: маркування, семіотичні функції та впливовий потенціал
б.г.
ISBN відсутній


Механізм використання інструментарію психологічного впливу реклами на споживача
Нет экз.
Стаття
Буторіна, В. Б.
Механізм використання інструментарію психологічного впливу реклами на споживача
б.г.
ISBN відсутній


Сучасна реклама як спеціалізований канал соціальної комунікації
Нет экз.
Стаття
Григораш, Світлана
Сучасна реклама як спеціалізований канал соціальної комунікації
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025