Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: масові комунікації
Рубрики
--> масові комунікації
Друк списку
--> масові комунікації
Рубрика
- Назва:
- масові комунікації
Друк списку
Зв'язані описи:
Стаття
Хлестова, С. В.
Реалізація інформаційної функції коміксу на прикладі "Перехрестя. Дев'ять історій про війну і нас...
б.г.
ISBN відсутній
Хлестова, С. В.
Реалізація інформаційної функції коміксу на прикладі "Перехрестя. Дев'ять історій про війну і нас...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Сусська, Ольга Олександрівна
Комунікативні практики в умовах гібридизації мас-медійного простору: міждисциплінарна інтерференц...
б.г.
ISBN відсутній
Сусська, Ольга Олександрівна
Комунікативні практики в умовах гібридизації мас-медійного простору: міждисциплінарна інтерференц...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Дрешпак, В. М.
Система масової комунікації в територіальній громаді в умовах реформування комунальної преси в Ук...
б.г.
ISBN відсутній
Дрешпак, В. М.
Система масової комунікації в територіальній громаді в умовах реформування комунальної преси в Ук...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Бабакіна, Оксана Олексіївна
Сучасні тенденції розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закла...
б.г.
ISBN відсутній
Бабакіна, Оксана Олексіївна
Сучасні тенденції розвитку системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закла...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Ярова, Г. Д.
Генезис наукових поглядів на комунікації у публічному управлінні
б.г.
ISBN відсутній
Ярова, Г. Д.
Генезис наукових поглядів на комунікації у публічному управлінні
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Макух-Федоркова, Іванна
Формування концептів масової комунікації у 40-60-х рр. XX ст. на основі досліджень громадської думки
б.г.
ISBN відсутній
Макух-Федоркова, Іванна
Формування концептів масової комунікації у 40-60-х рр. XX ст. на основі досліджень громадської думки
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Осадца, Іван
Використання болгарських ЗМК політичними партіями у процесі комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Осадца, Іван
Використання болгарських ЗМК політичними партіями у процесі комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Макух-Федоркова, Іванна
Етапи розвитку медіа досліджень у західній соціології: формування пропагандистських моделей та їх...
б.г.
ISBN відсутній
Макух-Федоркова, Іванна
Етапи розвитку медіа досліджень у західній соціології: формування пропагандистських моделей та їх...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Лікарчук, Наталія Василівна
Викривлення інформації як технологія впливу на систему управління
б.г.
ISBN відсутній
Лікарчук, Наталія Василівна
Викривлення інформації як технологія впливу на систему управління
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Трушевич, Г.Б.
Роль та досвід застосування PR-технологій у формуванні і просуванні політичного іміджу
б.г.
ISBN відсутній
Трушевич, Г.Б.
Роль та досвід застосування PR-технологій у формуванні і просуванні політичного іміджу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Петрушкевич, Марія С.
Актуалізація ідей Торонтської школи у дослідженні релігійної комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Петрушкевич, Марія С.
Актуалізація ідей Торонтської школи у дослідженні релігійної комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Попова, Олександра
Композиційно-мовленнєві фрейми англійських рекламно-інформаційних текстів та їх реалізація в укра...
б.г.
ISBN відсутній
Попова, Олександра
Композиційно-мовленнєві фрейми англійських рекламно-інформаційних текстів та їх реалізація в укра...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Владимиров, Володимир Михайлович
40 базових ідей створюваної теорії масової інформації
б.г.
ISBN відсутній
Владимиров, Володимир Михайлович
40 базових ідей створюваної теорії масової інформації
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Колесніченко, Максим
Етнічна ідентичність у контексті західної соціофілософської парадигми
б.г.
ISBN відсутній
Колесніченко, Максим
Етнічна ідентичність у контексті західної соціофілософської парадигми
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Согорін, Андрій
Становлення теорії реклами в рамках соціологічного наукового дискурсу
б.г.
ISBN відсутній
Согорін, Андрій
Становлення теорії реклами в рамках соціологічного наукового дискурсу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Рашковська, Ольга
Теоретико-методологічні підходи до визначення поняття "комунікація"
б.г.
ISBN відсутній
Рашковська, Ольга
Теоретико-методологічні підходи до визначення поняття "комунікація"
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Сусська, Ольга
Інституціональність vs проспериті. Про зміни медіа-ландшафту та методологічні лакуни соціології м...
б.г.
ISBN відсутній
Сусська, Ольга
Інституціональність vs проспериті. Про зміни медіа-ландшафту та методологічні лакуни соціології м...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Анікіна, Наталія Борисівна
Проблемне поле пропаганди у сучасному соціально-політичному дискурсі: перспективи вивчення за нов...
б.г.
ISBN відсутній
Анікіна, Наталія Борисівна
Проблемне поле пропаганди у сучасному соціально-політичному дискурсі: перспективи вивчення за нов...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Кардаш, Лариса Василівна
Місце медіадискурсу в системі інформаційної комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Кардаш, Лариса Василівна
Місце медіадискурсу в системі інформаційної комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Козубенко, Леонід Миколайович
Роль засобів масової комунікації в процесах суспільної інтеграції та національної ідентичності
б.г.
ISBN відсутній
Козубенко, Леонід Миколайович
Роль засобів масової комунікації в процесах суспільної інтеграції та національної ідентичності
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Козубенко, Леонід Миколайович
Формування свідомості людини засобами масової комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Козубенко, Леонід Миколайович
Формування свідомості людини засобами масової комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Тимошик, Микола
Як звільнити журналістську освіту з пут теорії масової комунікації: до проблеми викладання фахови...
б.г.
ISBN відсутній
Тимошик, Микола
Як звільнити журналістську освіту з пут теорії масової комунікації: до проблеми викладання фахови...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Мотлях, Олександр
Засоби масової інформації в системі державних інформаційних ресурсів України
б.г.
ISBN відсутній
Мотлях, Олександр
Засоби масової інформації в системі державних інформаційних ресурсів України
б.г.
ISBN відсутній