Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: бенчмаркінг

Рубрики
--> бенчмаркінг

Рубрика

Назва:
 
бенчмаркінг  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Удосконалення управління бізнес-процесами на підприємствах України
Нет экз.
Стаття
Косенко, Аліса Володимирівна
Удосконалення управління бізнес-процесами на підприємствах України
б.г.
ISBN відсутній


Бенчмаркінг дистанційних послуг бібліотек університетів України
Нет экз.
Стаття
Ржеуський, Антоній Валентинович
Бенчмаркінг дистанційних послуг бібліотек університетів України
б.г.
ISBN відсутній


Бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів в умовах карантину на прикладі бібліотек пед...
Нет экз.
Стаття
Ржеуський, Антоній Валентинович
Бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів в умовах карантину на прикладі бібліотек пед...
б.г.
ISBN відсутній


Трансформація моделей бібліотек Нової української школи на засадах бенчмаркінгу
Нет экз.
Стаття
Скібіна, Ольга Олександрівна
Трансформація моделей бібліотек Нової української школи на засадах бенчмаркінгу
б.г.
ISBN відсутній


Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств
Нет экз.
Стаття
Шимко, Ольга Володимирівна
Бенчмаркінг як маркетинговий інструмент забезпечення конкурентоспроможності торговельних підприємств
б.г.
ISBN відсутній


Бенчмаркінг як інструмент розвитку та зростання позитивного іміджу територіальних громад
Нет экз.
Стаття
Мороз, Володимир Васильович
Бенчмаркінг як інструмент розвитку та зростання позитивного іміджу територіальних громад
б.г.
ISBN відсутній


Бенчмаркінг як інструмент підтримки та підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських пі...
Нет экз.
Стаття
Марчук, Л. М.
Бенчмаркінг як інструмент підтримки та підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських пі...
б.г.
ISBN відсутній


Бенчмаркінг як інструмент пошуку найкращих практик у стимулюванні розвитку регіонів
Нет экз.
Стаття
Волкова, А. Ю.
Бенчмаркінг як інструмент пошуку найкращих практик у стимулюванні розвитку регіонів
б.г.
ISBN відсутній


Бенчмаркінг бізнес-процесів підприємств торгівлі
Нет экз.
Стаття
Ольшанський, Олександр Васильович
Бенчмаркінг бізнес-процесів підприємств торгівлі
б.г.
ISBN відсутній


Використання територіальними громадами Львівської області фінансових ресурсів на заходи з охорони...
Нет экз.
Стаття
Матвіїшин, Євген Григорович
Використання територіальними громадами Львівської області фінансових ресурсів на заходи з охорони...
б.г.
ISBN відсутній


Оцінювання групових креативних компетентностей підрозділів організацій за їх активністю в соціаль...
Нет экз.
Стаття
Матвіїшин, Євген Григорович
Оцінювання групових креативних компетентностей підрозділів організацій за їх активністю в соціаль...
б.г.
ISBN відсутній


Бенчмаркінг в системі формування організаційної культури
Нет экз.
Стаття
Мостенська, Тетяна Леонідівна
Бенчмаркінг в системі формування організаційної культури
б.г.
ISBN відсутній


Оцінка ефективності альтернативних інвестицій із використанням бенчмаркінгу
Нет экз.
Стаття
Тарасенко, Л. О.
Оцінка ефективності альтернативних інвестицій із використанням бенчмаркінгу
б.г.
ISBN відсутній


Шляхи удосконалення системи державних закупівель в умовах децентралізації
Нет экз.
Стаття
Чечель, А. О.
Шляхи удосконалення системи державних закупівель в умовах децентралізації
б.г.
ISBN відсутній


Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового а...
Нет экз.
Стаття
Зіньковська, Дар’я Володимирівна
Теоретичні аспекти маркетингового стратегування на основі результатів проведення маркетингового а...
б.г.
ISBN відсутній


Суть та значення методу бенчмаркінгу в дослідженнях екотуристичної сфери
Нет экз.
Стаття
Шабатура, Тетяна
Суть та значення методу бенчмаркінгу в дослідженнях екотуристичної сфери
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025