Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: соціальні мережі

Рубрики
--> соціальні мережі

Рубрика

Назва:
 
соціальні мережі  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | вперед >>
Ключові аспекти використання соціальних мереж для бізнес моделі B2B
Нет экз.
Стаття
Нагірна, М. Я.
Ключові аспекти використання соціальних мереж для бізнес моделі B2B
б.г.
ISBN відсутній


Нова публічна дипломатія в контексті публічного управління
Нет экз.
Стаття
Шевченко, Л. В.
Нова публічна дипломатія в контексті публічного управління
б.г.
ISBN відсутній


Оцінка ефективності каналів онлайн-комунікацій в ЛНТУ
Нет экз.
Стаття
Третяк, Олена
Оцінка ефективності каналів онлайн-комунікацій в ЛНТУ
б.г.
ISBN відсутній


Оцінювання групових креативних компетентностей підрозділів організацій за їх активністю в соціаль...
Нет экз.
Стаття
Матвіїшин, Євген Григорович
Оцінювання групових креативних компетентностей підрозділів організацій за їх активністю в соціаль...
б.г.
ISBN відсутній


Предиктори активності молоді в соціальних мережах
Нет экз.
Стаття
Коробанова, О. Л.
Предиктори активності молоді в соціальних мережах
б.г.
ISBN відсутній


Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережах
Нет экз.
Стаття
Костинець, Юлія Володимирівна
Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережах
б.г.
ISBN відсутній


Вербальна агресія у спілкуванні в соціальних мережах: актуалізація етнічних гетеростереотипів
Нет экз.
Стаття
Кондратенко, Н. В.
Вербальна агресія у спілкуванні в соціальних мережах: актуалізація етнічних гетеростереотипів
б.г.
ISBN відсутній


Малі розповіді про Брекзіт у коментарях до постів у соціальній мережі &quot;Фейсбук&quot;
Нет экз.
Стаття
Побережний, Д. О.
Малі розповіді про Брекзіт у коментарях до постів у соціальній мережі "Фейсбук"
б.г.
ISBN відсутній


Особливості використання соціальних мереж для здійснення кібервпливу
Нет экз.
Стаття
Самчишин, Олексій Володимирович
Особливості використання соціальних мереж для здійснення кібервпливу
б.г.
ISBN відсутній


Фейкові новини в малих групах соціальних мереж
Нет экз.
Стаття
Іжутова, І. В.
Фейкові новини в малих групах соціальних мереж
б.г.
ISBN відсутній


Особливості використання соціальних мереж як джерела інформації в інтернет-ЗМІ
Нет экз.
Стаття
Кіца, Мар'яна
Особливості використання соціальних мереж як джерела інформації в інтернет-ЗМІ
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингові комунікації у е-торгівлі
Нет экз.
Стаття
Гамова, Ірина
Маркетингові комунікації у е-торгівлі
б.г.
ISBN відсутній


The influence of digital marketing on traditional sales channels of business
Нет экз.
Стаття
Remzina, N.
The influence of digital marketing on traditional sales channels of business
Вплив digital-маркетингу на традиційні канали продажів підприємства
б.г.
ISBN відсутній


Вплив соціальних мереж на ефективність збутової діяльності підприємств: порівняльний аналіз
Нет экз.
Стаття
Шашина, М. В
Вплив соціальних мереж на ефективність збутової діяльності підприємств: порівняльний аналіз
б.г.
ISBN відсутній


Інструменти удосконалення взаємодії між органами публічної влади та громадянами
Нет экз.
Стаття
Гринь, Д. В.
Інструменти удосконалення взаємодії між органами публічної влади та громадянами
б.г.
ISBN відсутній


Просування освітніх послуг ЗВО: підвищення ефективності digital-маркетингу через індивідуалізацію...
Нет экз.
Стаття
Дьячук, І. В.
Просування освітніх послуг ЗВО: підвищення ефективності digital-маркетингу через індивідуалізацію...
б.г.
ISBN відсутній


Соціальна відповідальність маркетингових комунікацій українського агробізнесу в умовах діджиталіз...
Нет экз.
Стаття
Кузик, О. В.
Соціальна відповідальність маркетингових комунікацій українського агробізнесу в умовах діджиталіз...
б.г.
ISBN відсутній


Соціальні медіа як інструмент корпоративної культури публічних службовців
Нет экз.
Стаття
Цимбаленко, Я. Ю.
Соціальні медіа як інструмент корпоративної культури публічних службовців
б.г.
ISBN відсутній


Вимір соціального капіталу в глобальній економіці
Нет экз.
Стаття
Єлісєєва, Л. В.
Вимір соціального капіталу в глобальній економіці
б.г.
ISBN відсутній


Використання автентичних інтернет-ресурсів для організації самостійної роботи студентів з іноземн...
Нет экз.
Стаття
Рибалка, Н. В.
Використання автентичних інтернет-ресурсів для організації самостійної роботи студентів з іноземн...
б.г.
ISBN відсутній


Лексичні та стилістичні засоби вираження емоцій в сучасному інтернет-спілкуванні
Нет экз.
Стаття
Удовіченко, Г. М.
Лексичні та стилістичні засоби вираження емоцій в сучасному інтернет-спілкуванні
б.г.
ISBN відсутній


Сучасні загрозливі тенденції використання Telegram-каналів на шкоду державним інтересам
Нет экз.
Стаття
Гуржій, С. В.
Сучасні загрозливі тенденції використання Telegram-каналів на шкоду державним інтересам
б.г.
ISBN відсутній


Logika teorii spiskowych w dobe internetu
Нет экз.
Стаття
Wasiuta, Olga
Logika teorii spiskowych w dobe internetu
Логіка теорій змовив епоху Інтернету
б.г.
ISBN відсутній


Особливості поширення російських фейків в Україні
Нет экз.
Стаття
Вознюк, Євгенія
Особливості поширення російських фейків в Україні
б.г.
ISBN відсутній


Гумор в українському політичному дискурсі
Нет экз.
Стаття
Кондратенко, Наталя Василівна
Гумор в українському політичному дискурсі
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025