Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: засоби масової комунікації

Рубрики
--> засоби масової комунікації

Рубрика

Назва:
 
засоби масової комунікації  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

1 | 2 | вперед >>
Оцінність як категорія текстів в українських засобах масової комунікації
Нет экз.
Стаття
Шатілова, Олена Сергіївна
Оцінність як категорія текстів в українських засобах масової комунікації
б.г.
ISBN відсутній


Peculiarities of teaching the course «Mass media language»
Нет экз.
Стаття
Dobrushyna, M.
Peculiarities of teaching the course «Mass media language»
Особливості викладання дисципліни «Мова засобів масової комунікації»
б.г.
ISBN відсутній


Реалізація державної політики цифрового розвитку щодо боротьби з етнічними конфліктами
Нет экз.
Стаття
Квітка, Сергій
Реалізація державної політики цифрового розвитку щодо боротьби з етнічними конфліктами
б.г.
ISBN відсутній


Джерела інформації про книжкові видання й роль ЗМК у популяризації читання серед студентської мол...
Нет экз.
Стаття
Тур, Оксана Миколаївна
Джерела інформації про книжкові видання й роль ЗМК у популяризації читання серед студентської мол...
б.г.
ISBN відсутній


Соціальні мережі як нові джерела отримання інформації в телевізійних новинах
Нет экз.
Стаття
Соколова, Наталя
Соціальні мережі як нові джерела отримання інформації в телевізійних новинах
б.г.
ISBN відсутній


Війна за Україну: від інформаційних операцій до прямого вторгнення
Нет экз.
Стаття
Ділай, Ангеліка
Війна за Україну: від інформаційних операцій до прямого вторгнення
б.г.
ISBN відсутній


Вплив соціальних медіа на формування громадської думки
Нет экз.
Стаття
Рудик, Мирослава
Вплив соціальних медіа на формування громадської думки
б.г.
ISBN відсутній


Мета та засади спокуси у сучасному кулінарному медіатексті
Нет экз.
Стаття
Шестакова, Елеонора
Мета та засади спокуси у сучасному кулінарному медіатексті
б.г.
ISBN відсутній


Потенціал коміксу як медіаповідомлення: на прикладі текстів про збройну агресію РФ на Донбасі ("К...
Нет экз.
Стаття
Хлестова, Світлана
Потенціал коміксу як медіаповідомлення: на прикладі текстів про збройну агресію РФ на Донбасі ("К...
б.г.
ISBN відсутній


Динаміка неспеціалізованих іменників у новітній публіцистиці економічної тематики
Нет экз.
Стаття
Прудникова, Тетяна Іванівна
Динаміка неспеціалізованих іменників у новітній публіцистиці економічної тематики
б.г.
ISBN відсутній


Теоретичне обґрунтування проблеми орбітальних масмедіа
Нет экз.
Стаття
Фінклер, Юрій
Теоретичне обґрунтування проблеми орбітальних масмедіа
б.г.
ISBN відсутній


Нові методи збуту ЗМІ в інтернеті
Нет экз.
Стаття
Мудра, Ірина
Нові методи збуту ЗМІ в інтернеті
б.г.
ISBN відсутній


Фоторепортаж у царині сучасної зображальної журналістики
Нет экз.
Стаття
Максимович, Мирослав
Фоторепортаж у царині сучасної зображальної журналістики
б.г.
ISBN відсутній


Direted Migration as the Means to Achieve the Hybrid War Goals
Нет экз.
Стаття
Danyk, Yuriy
Direted Migration as the Means to Achieve the Hybrid War Goals
Керована міграція як засіб досягнення цілей гібридної війни
б.г.
ISBN відсутній


Комікс як засіб масової комунікації: типологічні особливості
Нет экз.
Стаття
Хлестова, С. В.
Комікс як засіб масової комунікації: типологічні особливості
б.г.
ISBN відсутній


Соціальна роль підприємницької діяльності: історико-соціологічний вимір
Нет экз.
Стаття
Ніколенко, Вадим Вікторович
Соціальна роль підприємницької діяльності: історико-соціологічний вимір
б.г.
ISBN відсутній


Суржик як засіб пейоративної оцінки у мові засобів масової комунікації
Нет экз.
Стаття
Левченко, Тетяна Миколаївна
Суржик як засіб пейоративної оцінки у мові засобів масової комунікації
б.г.
ISBN відсутній


Вивчення інформаційного впливу в соціальних мережах: методологічний аспект
Нет экз.
Стаття
Зіменко, О. Є.
Вивчення інформаційного впливу в соціальних мережах: методологічний аспект
б.г.
ISBN відсутній


Інформаційні засоби ведення війни
Нет экз.
Стаття
Романюк, О. І.
Інформаційні засоби ведення війни
б.г.
ISBN відсутній


Еволюція класичних парадигм брендингу: від економічного раціоналізму до соціальної відповідальності
Нет экз.
Стаття
Ніколенко, Вадим Вікторович
Еволюція класичних парадигм брендингу: від економічного раціоналізму до соціальної відповідальності
б.г.
ISBN відсутній


Модифікація засобів передачі інформації та посилення їх політичного спрямування
Нет экз.
Стаття
Калініченко, Богдан Михайлович
Модифікація засобів передачі інформації та посилення їх політичного спрямування
б.г.
ISBN відсутній


Політичний паралелізм: український контекст
Нет экз.
Стаття
Макарчук, О. Г.
Політичний паралелізм: український контекст
б.г.
ISBN відсутній


Система масової комунікації в територіальній громаді в умовах реформування комунальної преси в Ук...
Нет экз.
Стаття
Дрешпак, В. М.
Система масової комунікації в територіальній громаді в умовах реформування комунальної преси в Ук...
б.г.
ISBN відсутній


Публіцистика Едварда Лукаса в українських медіа
Нет экз.
Стаття
Грень, Зоряна
Публіцистика Едварда Лукаса в українських медіа
б.г.
ISBN відсутній


Лінгвософія війни і миру в інформаційному просторі сьогодення
Нет экз.
Стаття
Коць, Тетяна Анатоліївна
Лінгвософія війни і миру в інформаційному просторі сьогодення
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025