Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: програми лояльності

Рубрики
--> програми лояльності

Рубрика

Назва:
 
програми лояльності  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Управління проектами підвищення лояльності споживачів
Нет экз.
Стаття
Лучко, Галина Йосипівна
Управління проектами підвищення лояльності споживачів
б.г.
ISBN відсутній


Формування системи лояльності клієнтів як інструменту підвищення конкурентоспроможності туристичн...
Нет экз.
Стаття
Баран, Ростислав Ярославович
Формування системи лояльності клієнтів як інструменту підвищення конкурентоспроможності туристичн...
б.г.
ISBN відсутній


Модель організації обліку доходів за програмами лояльності відповідно до міжнародних стандартів ф...
Нет экз.
Стаття
Шерер, Ігор Леонідович
Модель організації обліку доходів за програмами лояльності відповідно до міжнародних стандартів ф...
б.г.
ISBN відсутній


Тенденції розвитку ритейлу: вітчизняний та зарубіжний досвід
Нет экз.
Стаття
Богородицька, Г. Є.
Тенденції розвитку ритейлу: вітчизняний та зарубіжний досвід
б.г.
ISBN відсутній


Вдосконалення рекламних кампаній в аспекті їх впливу на продажі комп'ютерної техніки
Нет экз.
Стаття
Могилова, А. Ю.
Вдосконалення рекламних кампаній в аспекті їх впливу на продажі комп'ютерної техніки
б.г.
ISBN відсутній


Цифрові  інструменти та підходи до маркетингового управління транспортним ринком
Нет экз.
Стаття
Чаркіна, Т. Ю.
Цифрові інструменти та підходи до маркетингового управління транспортним ринком
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025