Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: ділова репутація

Рубрики
--> ділова репутація

Рубрика

Назва:
 
ділова репутація  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Violence Metaphors as Image-Making Device for CEO in Business Media Discourse: Corpus Analysis
Нет экз.
Стаття
Dovbnya, Oleksii
Violence Metaphors as Image-Making Device for CEO in Business Media Discourse: Corpus Analysis
Концептуальні метафори з доменом-джерелом VIOLENCE як засіб створення іміджу CEO у дискурсі бізнес-медіа: корпусний аналіз
б.г.
ISBN відсутній


Закордонний досвід державного регулювання поширення недостовірної інформації у медіапросторі
Нет экз.
Стаття
Гринь, Дмитро Володимирович
Закордонний досвід державного регулювання поширення недостовірної інформації у медіапросторі
б.г.
ISBN відсутній


Роль соціальних мереж у формуванні туристичних трендів
Нет экз.
Стаття
Пахота, Наталія Вікторівна
Роль соціальних мереж у формуванні туристичних трендів
б.г.
ISBN відсутній


Основні підходи до розуміння ділової репутації в сучасній зарубіжній та вітчизняній науці
Нет экз.
Стаття
Бугайчук, Т. А.
Основні підходи до розуміння ділової репутації в сучасній зарубіжній та вітчизняній науці
б.г.
ISBN відсутній


Особливості формування і збереження ділової репутації в онлайн-середовищі
Нет экз.
Стаття
Бєляєва, Н. Є.
Особливості формування і збереження ділової репутації в онлайн-середовищі
б.г.
ISBN відсутній


Міжнародна репутація країни як фактор підвищення міжнародної конкурентоспроможності: логістичний ...
Нет экз.
Стаття
Короленко, Наталія Валеріївна
Міжнародна репутація країни як фактор підвищення міжнародної конкурентоспроможності: логістичний ...
б.г.
ISBN відсутній


Репутація закладу як основа економічного зростання готельно-ресторанного бізнесу
Нет экз.
Стаття
Титаренко, В. Ю.
Репутація закладу як основа економічного зростання готельно-ресторанного бізнесу
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025