Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: медіапростір

Рубрики
--> медіапростір

Рубрика

Назва:
 
медіапростір  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 1 | 2 | 3 | вперед >>
Розслідування зловживань та порушень під час підготовки до референдуму 2016 року з Брексіту в мед...
Нет экз.
Стаття
Томашевська, Марися
Розслідування зловживань та порушень під час підготовки до референдуму 2016 року з Брексіту в мед...
б.г.
ISBN відсутній


Дезінформація в новинному відеоконтенті: маркери та методи розпізнавання
Нет экз.
Стаття
Лісневська, Аліна
Дезінформація в новинному відеоконтенті: маркери та методи розпізнавання
б.г.
ISBN відсутній


Імерсивні технології журналістики в українському та світовому медіапросторі
Нет экз.
Стаття
Каленич, Володимир
Імерсивні технології журналістики в українському та світовому медіапросторі
б.г.
ISBN відсутній


Методичне забезпечення дослідження спортивних комунікацій в сучасному медіапросторі
Нет экз.
Стаття
Карнаух, Антон
Методичне забезпечення дослідження спортивних комунікацій в сучасному медіапросторі
б.г.
ISBN відсутній


Особливості застосування понять &quot;медіація&quot; й &quot;медіатизація&quot; в сучасному медіапросторі
Нет экз.
Стаття
Житарюк, Мар'ян
Особливості застосування понять "медіація" й "медіатизація" в сучасному медіапросторі
б.г.
ISBN відсутній


Радянсько-російська пропаганда як засіб просування наративів та спосіб втручання в інформаційний ...
Нет экз.
Стаття
Соломін, Євген
Радянсько-російська пропаганда як засіб просування наративів та спосіб втручання в інформаційний ...
б.г.
ISBN відсутній


Українське телебачення в умовах сучасної масовоінформаційної ситуації у суспільстві
Нет экз.
Стаття
Міклушка, Євгеній
Українське телебачення в умовах сучасної масовоінформаційної ситуації у суспільстві
б.г.
ISBN відсутній


Візуальні форми комічного у сучасному медіапросторі
Нет экз.
Стаття
Тормахова, Анастасія Анатоліївна
Візуальні форми комічного у сучасному медіапросторі
б.г.
ISBN відсутній


&quot;Бутікова&quot; самопроєктна ідентифікація молоді в процесі соціальної ампліфікації медіапростору: реа...
Нет экз.
Стаття
Гиріна, Тетяна
"Бутікова" самопроєктна ідентифікація молоді в процесі соціальної ампліфікації медіапростору: реа...
б.г.
ISBN відсутній


Стан медіаринку України у 2022 році на тлі функціонування світового медіабізнесу
Нет экз.
Стаття
Гоцур, Оксана
Стан медіаринку України у 2022 році на тлі функціонування світового медіабізнесу
б.г.
ISBN відсутній


Соціально-психологічні аспекти формування іміджу ЗС України
Нет экз.
Стаття
Алещенко, В. І.
Соціально-психологічні аспекти формування іміджу ЗС України
б.г.
ISBN відсутній


Теоретичні засади конструювання іміджу політичного лідера: аналіз психологічних, соціокультурних ...
Нет экз.
Стаття
Майданський, Іван
Теоретичні засади конструювання іміджу політичного лідера: аналіз психологічних, соціокультурних ...
б.г.
ISBN відсутній


Комунікативні практики в умовах гібридизації мас-медійного простору: міждисциплінарна інтерференц...
Нет экз.
Стаття
Сусська, Ольга Олександрівна
Комунікативні практики в умовах гібридизації мас-медійного простору: міждисциплінарна інтерференц...
б.г.
ISBN відсутній


Фольклорні наративи в медіапросторі Волині
Нет экз.
Стаття
Николюк, Т. В.
Фольклорні наративи в медіапросторі Волині
б.г.
ISBN відсутній


Засоби формування вербальної парадигми архетипного символу &quot;ворог&quot; у медіапросторі
Нет экз.
Стаття
Микитів, Г. В.
Засоби формування вербальної парадигми архетипного символу "ворог" у медіапросторі
б.г.
ISBN відсутній


Проблеми та перспективи розвитку кіберспортивної журналістики в сучасному медіапросторі
Нет экз.
Стаття
Іваницька, Б. В.
Проблеми та перспективи розвитку кіберспортивної журналістики в сучасному медіапросторі
б.г.
ISBN відсутній


Закарпатська періодика середини та другої половини XX ст. як процес поглиблення радянізації мас-м...
Нет экз.
Стаття
Бідзіля, Юрій
Закарпатська періодика середини та другої половини XX ст. як процес поглиблення радянізації мас-м...
б.г.
ISBN відсутній


Культурний вимір &quot;м'якої сили&quot; Китаю
Нет экз.
Стаття
Бай, Лу
Культурний вимір "м'якої сили" Китаю
б.г.
ISBN відсутній


Людина в сучасному медіапросторі
Нет экз.
Стаття
Кривега, Людмила Дмитрівна
Людина в сучасному медіапросторі
б.г.
ISBN відсутній


Африка у фокусі іномовлення: політико-медійний вимір неоколоніалізму
Нет экз.
Стаття
Терещук, Віталій
Африка у фокусі іномовлення: політико-медійний вимір неоколоніалізму
б.г.
ISBN відсутній


Адміністративно-правове забезпечення інформаційної гігієни під час воєнного стану в Україні
Нет экз.
Стаття
Курінний, Євген Володимирович
Адміністративно-правове забезпечення інформаційної гігієни під час воєнного стану в Україні
б.г.
ISBN відсутній


Мовне законодавство України в проєкціях онлайнового медіапростору Закарпаття
Нет экз.
Стаття
Шумицька, Галина
Мовне законодавство України в проєкціях онлайнового медіапростору Закарпаття
б.г.
ISBN відсутній


Дозвіллєві практики особистості у медіапросторі: проблеми інформаційно-психологічної безпеки
Нет экз.
Стаття

Дозвіллєві практики особистості у медіапросторі: проблеми інформаційно-психологічної безпеки
б.г.
ISBN відсутній


Інформаційна культура в контексті розвитку сучасного медіапростору та мережевих комунікацій
Нет экз.
Стаття
Ісайкіна, Олена
Інформаційна культура в контексті розвитку сучасного медіапростору та мережевих комунікацій
б.г.
ISBN відсутній


Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж
Нет экз.
Стаття
Ісайкина, Олена
Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025