Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: бренди
Рубрики
--> бренди
Друк списку
--> бренди
Рубрика
- Назва:
- бренди
Друк списку
Зв'язані описи:
Стаття
Горська, К. О.
Від медіабренду до бренду журналіста: сучасні практики самопрезентації автора в українських інтер...
б.г.
ISBN відсутній
Горська, К. О.
Від медіабренду до бренду журналіста: сучасні практики самопрезентації автора в українських інтер...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Газуда, Михайло
Застосування бренд-маркетингових технологій в аграрному господарюванні
б.г.
ISBN відсутній
Газуда, Михайло
Застосування бренд-маркетингових технологій в аграрному господарюванні
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Didyk, Oksana
The Role of Rumors and Transformation of Personal Brands in the Political Landscape of Iran
Роль чуток і пліток у формуванні та трансформації особистих брендів у політичному ландшафті Ірану
б.г.
ISBN відсутній
Didyk, Oksana
The Role of Rumors and Transformation of Personal Brands in the Political Landscape of Iran
Роль чуток і пліток у формуванні та трансформації особистих брендів у політичному ландшафті Ірану
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Мостенська, Тетяна Леонідівна
Бенчмаркінг в системі формування організаційної культури
б.г.
ISBN відсутній
Мостенська, Тетяна Леонідівна
Бенчмаркінг в системі формування організаційної культури
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Ященко, О. О.
Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
б.г.
ISBN відсутній
Ященко, О. О.
Довіра до брендів у часи цифрової дезінформації: виклики та шляхи подолання
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Орел, А. М.
Становлення ринку споживачів крафтових продуктів в системі маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Орел, А. М.
Становлення ринку споживачів крафтових продуктів в системі маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Brynchak, Stefaniia
Specifics of Ukraine's Image Formation as a Resource for National Development
Особливості формування іміджу України як ресурс національного розвитку
б.г.
ISBN відсутній
Brynchak, Stefaniia
Specifics of Ukraine's Image Formation as a Resource for National Development
Особливості формування іміджу України як ресурс національного розвитку
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Mimoune, Mouaad
The impact of metaverse on modern marketing trends: showcase global experiences of fashion brands
Вплив метавсесвіту на сучасні маркетингові тенденції: огляд глобального досвіду модних брендів
б.г.
ISBN відсутній
Mimoune, Mouaad
The impact of metaverse on modern marketing trends: showcase global experiences of fashion brands
Вплив метавсесвіту на сучасні маркетингові тенденції: огляд глобального досвіду модних брендів
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Данілова, Людмила Леонідівна
Особливості зв'язків з громадськістю компаній України під час війни
Peculiarities of public relations of Ukranian companies during the war
б.г.
ISBN відсутній
Данілова, Людмила Леонідівна
Особливості зв'язків з громадськістю компаній України під час війни
Peculiarities of public relations of Ukranian companies during the war
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Волошенюк, Анна
Механізми управління формуванням бренду як позитивного іміджу закладу вищої освіти України
б.г.
ISBN відсутній
Волошенюк, Анна
Механізми управління формуванням бренду як позитивного іміджу закладу вищої освіти України
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Kiriakova, Daria D.
Sensory Vocabulary in Multimodal Digital Brand Storytelling (Based on the English-Language Websit...
Сенсорна лексика в мультимодальному цифровому сторітелінгу брендів (на матеріалі англомовних веб-сайтів та соціальних мереж)
б.г.
ISBN відсутній
Kiriakova, Daria D.
Sensory Vocabulary in Multimodal Digital Brand Storytelling (Based on the English-Language Websit...
Сенсорна лексика в мультимодальному цифровому сторітелінгу брендів (на матеріалі англомовних веб-сайтів та соціальних мереж)
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Бовсунівська, Аліна Юріївна
Лінгвістичні особливості слоганів міст як комунікативних складників сучасної іспаномовної урбаніс...
б.г.
ISBN відсутній
Бовсунівська, Аліна Юріївна
Лінгвістичні особливості слоганів міст як комунікативних складників сучасної іспаномовної урбаніс...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Асаєвич, Ірина Дмитрівна
Функціонально-прагматичний аспект лексико-семантичних засобів репрезентації іспанських модних бре...
б.г.
ISBN відсутній
Асаєвич, Ірина Дмитрівна
Функціонально-прагматичний аспект лексико-семантичних засобів репрезентації іспанських модних бре...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Титаренко, В. Ю.
Репутація закладу як основа економічного зростання готельно-ресторанного бізнесу
б.г.
ISBN відсутній
Титаренко, В. Ю.
Репутація закладу як основа економічного зростання готельно-ресторанного бізнесу
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Пархоменко, Ірина
Концепція архетипів у формуванні бренду музичного виконавця
б.г.
ISBN відсутній
Пархоменко, Ірина
Концепція архетипів у формуванні бренду музичного виконавця
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Шевчук, Анатолій Євгенович
Особливості стилю мілітарі в сучасній fashion-індустрії
б.г.
ISBN відсутній
Шевчук, Анатолій Євгенович
Особливості стилю мілітарі в сучасній fashion-індустрії
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Соловій, Ірина
Переосмислення української етнокультурної спадщини в контексті сталої моди
б.г.
ISBN відсутній
Соловій, Ірина
Переосмислення української етнокультурної спадщини в контексті сталої моди
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Стрельчук, Максим Сергійович
Тривимірне моделювання як пріоритетний напрям розвитку графічного дизайну
б.г.
ISBN відсутній
Стрельчук, Максим Сергійович
Тривимірне моделювання як пріоритетний напрям розвитку графічного дизайну
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Ushchapovska, Iryna
Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues
Місія та візія в мові сталих брендів: соціолінгвістичні аспекти
б.г.
ISBN відсутній
Ushchapovska, Iryna
Mission and Vision in the Language of Sustainable Brands: Sociolinguistic Issues
Місія та візія в мові сталих брендів: соціолінгвістичні аспекти
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Lukianova, Yuliia
Semiotics of Product Labeling
Семіотика маркування товарів
б.г.
ISBN відсутній
Lukianova, Yuliia
Semiotics of Product Labeling
Семіотика маркування товарів
б.г.
ISBN відсутній