Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: маркетингові інформаційні системи

Рубрики
--> маркетингові інформаційні системи

Рубрика

Назва:
 
маркетингові інформаційні системи  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Моніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої еко...
Нет экз.
Стаття
Пономаренко, Олександр Олександрович
Моніторинг ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства в умовах мінливої еко...
б.г.
ISBN відсутній


Маркетинго-логістично-орієнтоване управління екологічними інноваційними підприємствами
Нет экз.
Стаття
Одрехівський, М. В.
Маркетинго-логістично-орієнтоване управління екологічними інноваційними підприємствами
б.г.
ISBN відсутній


Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу
Нет экз.
Стаття
Морохова, Валентина
Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Впровадження інформаційних технологій у діяльність туристичних підприємств: напрями, виклики, пер...
Нет экз.
Стаття
Ігнатенко, М. М.
Впровадження інформаційних технологій у діяльність туристичних підприємств: напрями, виклики, пер...
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу
Нет экз.
Стаття
Робул, Ю. В.
Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу
б.г.
ISBN відсутній


Інформаційне забезпечення маркетинг-статистики інноваційних підприємств
Нет экз.
Стаття
Горященко, Юлія Григорівна
Інформаційне забезпечення маркетинг-статистики інноваційних підприємств
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025