Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: соціально-відповідальний маркетинг

Рубрики
--> соціально-відповідальний маркетинг

Рубрика

Назва:
 
соціально-відповідальний маркетинг  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Стратегія та механізми просування товарів у системі маркетингу агропродовольчих підприємств
Нет экз.
Стаття
Лагодієнко, Володимир Вікторович
Стратегія та механізми просування товарів у системі маркетингу агропродовольчих підприємств
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингові аспекти корпоративної соціальної відповідальності в контексті інноваційного розвитку...
Нет экз.
Стаття
Єфремова, Наталія
Маркетингові аспекти корпоративної соціальної відповідальності в контексті інноваційного розвитку...
б.г.
ISBN відсутній


Стратегії соціально відповідального маркетингу як складові системи управління вартістю бізнесу
Нет экз.
Стаття
Собко, Ольга Миколаївна
Стратегії соціально відповідального маркетингу як складові системи управління вартістю бізнесу
б.г.
ISBN відсутній


Оцінка соціально-відповідального маркетингу як чинника підвищення ефективності діяльності підприє...
Нет экз.
Стаття
Піменова, О. В.
Оцінка соціально-відповідального маркетингу як чинника підвищення ефективності діяльності підприє...
б.г.
ISBN відсутній


Підвищення соціальної відповідальності бізнесу на основі відмови від дискримінаційної реклами
Нет экз.
Стаття
Нагаївська, Д. Ю.
Підвищення соціальної відповідальності бізнесу на основі відмови від дискримінаційної реклами
б.г.
ISBN відсутній


Маркетинг лікарських препаратів у контексті державного регулювання фармацевтичного ринку
Нет экз.
Стаття

Маркетинг лікарських препаратів у контексті державного регулювання фармацевтичного ринку
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025