Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: PR-комунікації

Рубрики
--> PR-комунікації

Рубрика

Назва:
 
PR-комунікації  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Лідери думок як суб'єкти й інструменти комунікації видавництва
Нет экз.
Стаття
Єжижанська, Т. С.
Лідери думок як суб'єкти й інструменти комунікації видавництва
б.г.
ISBN відсутній


Позиціонування корпоративної соціальної відповідальності фармацевтичних компаній засобами PR
Нет экз.
Стаття
Березенко, В. В.
Позиціонування корпоративної соціальної відповідальності фармацевтичних компаній засобами PR
б.г.
ISBN відсутній


Сторителінг як стратегія розбудови PR-комунікацій
Нет экз.
Стаття
Баранецька, А. Д.
Сторителінг як стратегія розбудови PR-комунікацій
б.г.
ISBN відсутній


Сутність взаємодії з громадськістю у системі публічного управління
Нет экз.
Стаття
Буковський, Р. В.
Сутність взаємодії з громадськістю у системі публічного управління
б.г.
ISBN відсутній


Теоретичні засади механізмів інформаційно-комунікативної взаємодії органів публічного управління ...
Нет экз.
Стаття
Гусятинська, А. М.
Теоретичні засади механізмів інформаційно-комунікативної взаємодії органів публічного управління ...
б.г.
ISBN відсутній


Культура, глобалізація та зв'язки з громадськістю: до питання про соціокультурні детермінанти галузі
Нет экз.
Стаття
Коржова, Тетяна Василівна
Культура, глобалізація та зв'язки з громадськістю: до питання про соціокультурні детермінанти галузі
б.г.
ISBN відсутній


Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв
Нет экз.
Стаття
Погрібна, Олена
Соціальні мережі як інструмент промоційної роботи видавництв
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025