Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: PR-технології

Рубрики
--> PR-технології

Рубрика

Назва:
 
PR-технології  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Імідж політичного лідера як категорія PR-технології
Нет экз.
Стаття
Милосердна, Ірина Михайлівна
Імідж політичного лідера як категорія PR-технології
б.г.
ISBN відсутній


Застосування PR-технології у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери
Нет экз.
Стаття
Зацерківна, Марина Олексіївна
Застосування PR-технології у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери
б.г.
ISBN відсутній


Формування іміджу сучасного бібліотекаря як важливий напрям PR-діяльності бібліотеки
Нет экз.
Стаття
Сафонова, Тетяна Анатоліївна
Формування іміджу сучасного бібліотекаря як важливий напрям PR-діяльності бібліотеки
б.г.
ISBN відсутній


Упровадження спортивних PR-технологій для формування іміджу сучасного університету
Нет экз.
Стаття
Яременко, В. П.
Упровадження спортивних PR-технологій для формування іміджу сучасного університету
б.г.
ISBN відсутній


ПР-технології як засіб формування й використання громадської думки під час інформаційних війн
Нет экз.
Стаття
Полторак, В. А.
ПР-технології як засіб формування й використання громадської думки під час інформаційних війн
б.г.
ISBN відсутній


Івент-маркетинг та PR як ефективні інструменти просування товарів
Нет экз.
Стаття
Мардар, М. Р.
Івент-маркетинг та PR як ефективні інструменти просування товарів
б.г.
ISBN відсутній


Теоретичні засади механізмів інформаційно-комунікативної взаємодії органів публічного управління ...
Нет экз.
Стаття
Гусятинська, А. М.
Теоретичні засади механізмів інформаційно-комунікативної взаємодії органів публічного управління ...
б.г.
ISBN відсутній


Піар та пропаганда на пострадянському просторі: проблеми розвитку інформаційної політики
Нет экз.
Стаття
Каприця, Р. О.
Піар та пропаганда на пострадянському просторі: проблеми розвитку інформаційної політики
б.г.
ISBN відсутній


Роль та досвід застосування PR-технологій у формуванні і просуванні політичного іміджу
Нет экз.
Стаття
Трушевич, Г.Б.
Роль та досвід застосування PR-технологій у формуванні і просуванні політичного іміджу
б.г.
ISBN відсутній


PR-технології на ринку освітніх послуг
Нет экз.
Стаття
Швардак, Маріанна Василівна
PR-технології на ринку освітніх послуг
б.г.
ISBN відсутній


Вплив сучасних технологій на комунікацію між владою та суспільством в оцінках американських дослі...
Нет экз.
Стаття
Багіров, Мурад С.
Вплив сучасних технологій на комунікацію між владою та суспільством в оцінках американських дослі...
б.г.
ISBN відсутній


Websites as a tool for advertising and promotional work of publishing houses
Нет экз.
Стаття
Pohribna, Olena
Websites as a tool for advertising and promotional work of publishing houses
Вебсайти як інструмент рекламно-промоційної роботи видавництв
б.г.
ISBN відсутній


Інформаційні технології в сучасній PR-діяльності
Нет экз.
Стаття
Ляшук, Наталія
Інформаційні технології в сучасній PR-діяльності
б.г.
ISBN відсутній


Особливості застосування PR-технологій у закладах вищої освіти сфери культури
Нет экз.
Стаття
Зацерківна, Марина
Особливості застосування PR-технологій у закладах вищої освіти сфери культури
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025