Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: PR-технології

Рубрики
--> PR-технології

Рубрика

Назва:
 
PR-технології  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Імідж політичного лідера як категорія PR-технології
Нет экз.
Стаття
Милосердна, Ірина Михайлівна
Імідж політичного лідера як категорія PR-технології
б.г.
ISBN відсутній


Застосування PR-технології у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери
Нет экз.
Стаття
Зацерківна, Марина Олексіївна
Застосування PR-технології у формуванні іміджу вишу соціокультурної сфери
б.г.
ISBN відсутній


Формування іміджу сучасного бібліотекаря як важливий напрям PR-діяльності бібліотеки
Нет экз.
Стаття
Сафонова, Тетяна Анатоліївна
Формування іміджу сучасного бібліотекаря як важливий напрям PR-діяльності бібліотеки
б.г.
ISBN відсутній


Упровадження спортивних PR-технологій для формування іміджу сучасного університету
Нет экз.
Стаття
Яременко, В. П.
Упровадження спортивних PR-технологій для формування іміджу сучасного університету
б.г.
ISBN відсутній


Особливості кризових комунікацій українських університетів, що зазнали втрат від війни
Нет экз.
Стаття
Сабадаш, М. С.
Особливості кризових комунікацій українських університетів, що зазнали втрат від війни
б.г.
ISBN відсутній


ПР-технології як засіб формування й використання громадської думки під час інформаційних війн
Нет экз.
Стаття
Полторак, В. А.
ПР-технології як засіб формування й використання громадської думки під час інформаційних війн
б.г.
ISBN відсутній


Івент-маркетинг та PR як ефективні інструменти просування товарів
Нет экз.
Стаття
Мардар, М. Р.
Івент-маркетинг та PR як ефективні інструменти просування товарів
б.г.
ISBN відсутній


Теоретичні засади механізмів інформаційно-комунікативної взаємодії органів публічного управління ...
Нет экз.
Стаття
Гусятинська, А. М.
Теоретичні засади механізмів інформаційно-комунікативної взаємодії органів публічного управління ...
б.г.
ISBN відсутній


Піар та пропаганда на пострадянському просторі: проблеми розвитку інформаційної політики
Нет экз.
Стаття
Каприця, Р. О.
Піар та пропаганда на пострадянському просторі: проблеми розвитку інформаційної політики
б.г.
ISBN відсутній


Роль та досвід застосування PR-технологій у формуванні і просуванні політичного іміджу
Нет экз.
Стаття
Трушевич, Г.Б.
Роль та досвід застосування PR-технологій у формуванні і просуванні політичного іміджу
б.г.
ISBN відсутній


PR-технології на ринку освітніх послуг
Нет экз.
Стаття
Швардак, Маріанна Василівна
PR-технології на ринку освітніх послуг
б.г.
ISBN відсутній


Вплив сучасних технологій на комунікацію між владою та суспільством в оцінках американських дослі...
Нет экз.
Стаття
Багіров, Мурад С.
Вплив сучасних технологій на комунікацію між владою та суспільством в оцінках американських дослі...
б.г.
ISBN відсутній


Websites as a tool for advertising and promotional work of publishing houses
Нет экз.
Стаття
Pohribna, Olena
Websites as a tool for advertising and promotional work of publishing houses
Вебсайти як інструмент рекламно-промоційної роботи видавництв
б.г.
ISBN відсутній


Інформаційні технології в сучасній PR-діяльності
Нет экз.
Стаття
Ляшук, Наталія
Інформаційні технології в сучасній PR-діяльності
б.г.
ISBN відсутній


Особливості застосування PR-технологій у закладах вищої освіти сфери культури
Нет экз.
Стаття
Зацерківна, Марина
Особливості застосування PR-технологій у закладах вищої освіти сфери культури
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025