Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: механізми впливу

Рубрики
--> механізми впливу

Рубрика

Назва:
 
механізми впливу  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Концепт механізму державного впливу на діяльність суспільного мовлення
Нет экз.
Стаття
Чебан, Олександр Іванович
Концепт механізму державного впливу на діяльність суспільного мовлення
б.г.
ISBN відсутній


Тактики нейролінгвістичного програмування в туристичному рекламному дискурсі
Нет экз.
Стаття
Колісниченко, Т. В.
Тактики нейролінгвістичного програмування в туристичному рекламному дискурсі
б.г.
ISBN відсутній


Західнополіський ареал і стандарт української літературної мови: чинники та механізми взаємодії
Нет экз.
Стаття
Ткачук, Марина
Західнополіський ареал і стандарт української літературної мови: чинники та механізми взаємодії
б.г.
ISBN відсутній


Чинники психологічного впливу заголовків львівських газет "Високий замок", "Експрес", "Ратуша"
Нет экз.
Стаття
Кузнецова, Олена
Чинники психологічного впливу заголовків львівських газет "Високий замок", "Експрес", "Ратуша"
б.г.
ISBN відсутній


Комунікативно-прагматичні характеристики новорічної промови президента (на матеріалі української,...
Нет экз.
Стаття
Віротченко, С. А.
Комунікативно-прагматичні характеристики новорічної промови президента (на матеріалі української,...
б.г.
ISBN відсутній


Медіаконцепт "материнство" у сучасній телевізійній рекламі: специфіка, соціальна значущість
Нет экз.
Стаття
Супрун, В. М.
Медіаконцепт "материнство" у сучасній телевізійній рекламі: специфіка, соціальна значущість
б.г.
ISBN відсутній


Перспективи розвитку блогосфери як прикладної галузі в Інтернет-комунікаціях
Нет экз.
Стаття
Погребняк, І. В.
Перспективи розвитку блогосфери як прикладної галузі в Інтернет-комунікаціях
б.г.
ISBN відсутній


Чинники моря та суші в теоретичному обгрунтуванні стратегій зовнішнього впливу
Нет экз.
Стаття
Гугнін, Едуард
Чинники моря та суші в теоретичному обгрунтуванні стратегій зовнішнього впливу
б.г.
ISBN відсутній


Реклама в закарпатській газеті «Українське слово» 1932-1938 рр.
Нет экз.
Стаття
Барчан, Олеся
Реклама в закарпатській газеті «Українське слово» 1932-1938 рр.
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025