Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: маркетингове управління підприємствами
Рубрики
--> маркетингове управління підприємствами
Друк списку
--> маркетингове управління підприємствами
Рубрика
- Назва:
- маркетингове управління підприємствами
Друк списку
Зв'язані описи:
Стаття
Лагодієнко, Володимир Вікторович
Стратегія та механізми просування товарів у системі маркетингу агропродовольчих підприємств
б.г.
ISBN відсутній
Лагодієнко, Володимир Вікторович
Стратегія та механізми просування товарів у системі маркетингу агропродовольчих підприємств
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Вовк, Володимир Анатолійович
Маркетингове управління інтелектуальними ресурсами підприємства
б.г.
ISBN відсутній
Вовк, Володимир Анатолійович
Маркетингове управління інтелектуальними ресурсами підприємства
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Одрехівський, М. В.
Маркетинго-логістично-орієнтоване управління екологічними інноваційними підприємствами
б.г.
ISBN відсутній
Одрехівський, М. В.
Маркетинго-логістично-орієнтоване управління екологічними інноваційними підприємствами
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Багорка, Марія Олександрівна
Комплексна аналітична оцінка маркетингової діяльності підприємств як основа прийняття антикризови...
б.г.
ISBN відсутній
Багорка, Марія Олександрівна
Комплексна аналітична оцінка маркетингової діяльності підприємств як основа прийняття антикризови...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Шумкова, О. В.
Майстерність управління асортиментом як інструментом маркетингової товарної політики
б.г.
ISBN відсутній
Шумкова, О. В.
Майстерність управління асортиментом як інструментом маркетингової товарної політики
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Багорка, М. О.
Формування маркетингової системи управління стратегічнимі змінами на підприємстваї аграрної галузі
б.г.
ISBN відсутній
Багорка, М. О.
Формування маркетингової системи управління стратегічнимі змінами на підприємстваї аграрної галузі
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Багорка, М. О.
Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств
б.г.
ISBN відсутній
Багорка, М. О.
Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Войтович, Сергій
Особливості застосування CRM-систем у маркетинговому та логістичному управлінні закладами послуг
б.г.
ISBN відсутній
Войтович, Сергій
Особливості застосування CRM-систем у маркетинговому та логістичному управлінні закладами послуг
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Корж, Марина
Маркетингова стратегія виходу українських IT-компаній на світовий ринок
б.г.
ISBN відсутній
Корж, Марина
Маркетингова стратегія виходу українських IT-компаній на світовий ринок
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Maksymenko, D.
Digital Models of Enterprise Management,Marketing, and Managerial Accounting in Conditions of Mi...
Цифрові моделі менеджменту, маркетингу та управлінського обліку підприємств в умовах воєнного стану
б.г.
ISBN відсутній
Maksymenko, D.
Digital Models of Enterprise Management,Marketing, and Managerial Accounting in Conditions of Mi...
Цифрові моделі менеджменту, маркетингу та управлінського обліку підприємств в умовах воєнного стану
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Пащенко, П. О.
Теоретичні основи маркетингово управління системоюенергозбереження в інноваційно орієнтованих орг...
б.г.
ISBN відсутній
Пащенко, П. О.
Теоретичні основи маркетингово управління системоюенергозбереження в інноваційно орієнтованих орг...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Гамалій, Володимир Федорович
Маркетингові інформаційні системи та цифрове моделювання в управлінні процесом виведення на ринок...
б.г.
ISBN відсутній
Гамалій, Володимир Федорович
Маркетингові інформаційні системи та цифрове моделювання в управлінні процесом виведення на ринок...
б.г.
ISBN відсутній
Стаття
Бондарєва, Тетяна Іванівна
Структурні моделі організації маркетингової діяльності на підпрємстві
б.г.
ISBN відсутній
Бондарєва, Тетяна Іванівна
Структурні моделі організації маркетингової діяльності на підпрємстві
б.г.
ISBN відсутній

