Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: CRM-системи

Рубрики
--> CRM-системи

Рубрика

Назва:
 
CRM-системи  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Modifications of Digital Technologies by Client-oriented Service of Logistics Activities in the M...
Нет экз.
Стаття

Modifications of Digital Technologies by Client-oriented Service of Logistics Activities in the M...
Видозміни цифрових технологій клієнтоорієнтованого сервісу логістичної діяльності в системі менеджменту підприємства
б.г.
ISBN відсутній


Перспективи використання CRM-систем для автоматизації роботи наукових установ
Нет экз.
Стаття
Красинський, Олексій Дмитрович
Перспективи використання CRM-систем для автоматизації роботи наукових установ
б.г.
ISBN відсутній


Інноваційні засади використання CRM-систем: методологія на різних рівнях брендованих нішевих виро...
Нет экз.
Стаття
Скрипчук, П. М.
Інноваційні засади використання CRM-систем: методологія на різних рівнях брендованих нішевих виро...
б.г.
ISBN відсутній


Особливості застосування CRM-систем у маркетинговому та логістичному управлінні закладами послуг
Нет экз.
Стаття
Войтович, Сергій
Особливості застосування CRM-систем у маркетинговому та логістичному управлінні закладами послуг
б.г.
ISBN відсутній


Автоматизація маркетингу: ефективність використання CRM-систем та маркетингових платформ для мало...
Нет экз.
Стаття
Струнгар, А. В.
Автоматизація маркетингу: ефективність використання CRM-систем та маркетингових платформ для мало...
б.г.
ISBN відсутній


Роль штучного інтелекту у вивченні поведінки сучасних споживачів
Нет экз.
Стаття
Приходько, О. М.
Роль штучного інтелекту у вивченні поведінки сучасних споживачів
б.г.
ISBN відсутній


Соціальна відповідальність маркетингових комунікацій українського агробізнесу в умовах діджиталіз...
Нет экз.
Стаття
Кузик, О. В.
Соціальна відповідальність маркетингових комунікацій українського агробізнесу в умовах діджиталіз...
б.г.
ISBN відсутній


Управлінський облік бізнес процесів у дистрибуційних компаніях: концептуальні основи
Нет экз.
Стаття
Бойко, Р. В.
Управлінський облік бізнес процесів у дистрибуційних компаніях: концептуальні основи
б.г.
ISBN відсутній


CRM-система як інструмент підвищення ефективності бізнесу
Нет экз.
Стаття
Похилько, Світлана Василівна
CRM-система як інструмент підвищення ефективності бізнесу
б.г.
ISBN відсутній


Формування системи генерації додаткових продажів на принципах маркетингової аналітики
Нет экз.
Стаття
Савич, Олександр Петрович
Формування системи генерації додаткових продажів на принципах маркетингової аналітики
б.г.
ISBN відсутній


Оцінювання впливу управління якістю на загальну ефективність та ефективність інновацій
Нет экз.
Стаття

Оцінювання впливу управління якістю на загальну ефективність та ефективність інновацій
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025