Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: маркетингові концепціі

Рубрики
--> маркетингові концепціі

Рубрика

Назва:
 
маркетингові концепціі  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Обґрунтування стратегічних засад з утворення вільного від конкуренції простору на вітчизняному сп...
Нет экз.
Стаття
Чорна, Марина
Обґрунтування стратегічних засад з утворення вільного від конкуренції простору на вітчизняному сп...
б.г.
ISBN відсутній


Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу
Нет экз.
Стаття
Перерва, Петро Григорович
Економічна оцінка інтелектуальних продуктів на засадах маркетингової концепції життєвого циклу
б.г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025