Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: Прикладні соціально-комунікаційні технології

Рубрики
--> Соціальні комунікації
----> Прикладні соціально-комунікаційні технології

Рубрика

Назва:
 
Прикладні соціально-комунікаційні технології  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

1 | 2 | 3 | вперед >>
"Чорний піар" як соціально-комунікативна технологія (на матеріалі виборчих кампаній у ЗМІ)"
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Кириченко Катерина Володимирівна
"Чорний піар" як соціально-комунікативна технологія (на матеріалі виборчих кампаній у ЗМІ)": автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікац., 27.00.06
[б.в.], 2010 г.
ISBN відсутній


PR-дискурс соціальної відповідальності бізнесу: структурно-тематичні та функціональні особливості
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Долюк, Вікторія Віталіївна
PR-дискурс соціальної відповідальності бізнесу: структурно-тематичні та функціональні особливості: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2012 г.
ISBN відсутній


PR-технології у формуванні іміджу закладів вищої освіти сфери культури
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Зацерківна, Марина Олексіївна
PR-технології у формуванні іміджу закладів вищої освіти сфери культури: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікац., 27.00.06
[б.в.], 2019 г.
ISBN відсутній


Автор і редактор як організатори ефективного комунікаційного середовища редакційно-видавничого пр...
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Паливода Юлія В'ячеславівна
Автор і редактор як організатори ефективного комунікаційного середовища редакційно-видавничого пр...: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2011 г.
ISBN відсутній


Антикризові PR-комунікації в газорозподільній галузі
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Зубарєва, Марія Анатоліївна
Антикризові PR-комунікації в газорозподільній галузі: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2012 г.
ISBN відсутній


Бізнесовий контент в українському телевізійному мовленні: структура і функціонування
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Демченко, Олексій Анатолійович
Бізнесовий контент в українському телевізійному мовленні: структура і функціонування: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній


Вплив засобів зображальної журналістики (фотографії та інфографіки) на сприйняття текстової інфор...
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Цуканова, Ганна Олександрівна
Вплив засобів зображальної журналістики (фотографії та інфографіки) на сприйняття текстової інфор...: автореф. дис. ... канд. із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2012 г.
ISBN відсутній


Геобрендинг як соціально-комунікаційна технологія у процесі інноваційного розвитку регіонів України
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Воронова, Вілена Володимирівна
Геобрендинг як соціально-комунікаційна технологія у процесі інноваційного розвитку регіонів України: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікац., 27.00.06
[б.в.], 2018 г.
ISBN відсутній


Дитяча аудиторія як адресат посередник у рекламній комунікації
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Теодорська, Людмила Іванівна
Дитяча аудиторія як адресат посередник у рекламній комунікації: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікац., 27.00.06
[б.в.], 2018 г.
ISBN відсутній


Діагностика та моделювання PR-процесів
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Курбан Олександр Васильович
Діагностика та моделювання PR-процесів: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2011 г.
ISBN відсутній


Діяльність прес-служби банківської установи в умовах інформаційної війни
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Нетреба, Маргарита Миколаївна
Діяльність прес-служби банківської установи в умовах інформаційної війни: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2014 г.
ISBN відсутній


Емотивні елементи в телевізійних програмах (на прикладі телепередач "Голос країни", "Х-Фактор" та...
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Юшко, Вікторія Володимирівна
Емотивні елементи в телевізійних програмах (на прикладі телепередач "Голос країни", "Х-Фактор" та...: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2016 г.
ISBN відсутній


Журналістика співучасті в Україні: дискурсивні моделі, тенденції, перспективи
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Соколова, Катерина Олександрівна
Журналістика співучасті в Україні: дискурсивні моделі, тенденції, перспективи: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікац., [спец.] 27.00.06
[б.в.], 2021 г.
ISBN відсутній


 Засоби масової комунікації та формування іміджу українського спорту  (за матеріалами преси та са...
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Садовник Олена Олександрівна
Засоби масової комунікації та формування іміджу українського спорту (за матеріалами преси та са...: автореф. дис. ... канд. наук iз соц. комунiкацiй, 27.00.06
[б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній


Зовнішньокомунікаційні стратегії кризового реагування комерційної організації
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Гусак, Ольга Петрівна
Зовнішньокомунікаційні стратегії кризового реагування комерційної організації: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2012 г.
ISBN відсутній


Інформаційне онлайн-телебачення України
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Прикидько, Ольга Михайлівна
Інформаційне онлайн-телебачення України: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікац., [спец.] 27.00.06
[б.в.], 2021 г.
ISBN відсутній


Кінореклама як соціально-комунікаційна технологія
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Шевчук, Юлія Сергіївна
Кінореклама як соціально-комунікаційна технологія: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній


Комунікаційна діяльність центральних органів виконавчої влади України
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Сищук, Олексій Андрійович
Комунікаційна діяльність центральних органів виконавчої влади України: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2014 г.
ISBN відсутній


Комунікаційні стратегії державної влади в умовах інформаційного суспільства
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Башук, Алла Іванівна
Комунікаційні стратегії державної влади в умовах інформаційного суспільства: автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікац., [спец.] 27.00.06
[б.в.], 2020 г.
ISBN відсутній


Комунікаційні стратегії онлайн-медіа та практики їх користувачів в особливих умовах
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Соломенко, Ліна Іванівна
Комунікаційні стратегії онлайн-медіа та практики їх користувачів в особливих умовах: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, [спец.] 27.00.06
[б.в.], 2024 г.
ISBN відсутній


Комунікаційні технології телепрезентації української кухні
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Грубич, Костянтин Володимирович
Комунікаційні технології телепрезентації української кухні: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній


Комунікаційні технології у просуванні лакшері-брендів
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Сухаревська, Ганна Володимирівна
Комунікаційні технології у просуванні лакшері-брендів: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній


Контентне наповнення та аудиторні характеристики рекламних матеріалів Кримських газет
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Платонова, Айше Вадимівна
Контентне наповнення та аудиторні характеристики рекламних матеріалів Кримських газет: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2013 г.
ISBN відсутній


Корпоративні медіа як інструмент соціальних комунікацій
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Олтаржевський, Дмитро Олегович
Корпоративні медіа як інструмент соціальних комунікацій: автореф. дис. … д-ра наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2014 г.
ISBN відсутній


Маркетингові стратегії сучасних громадсько-політичних газет України
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Мудра, Ірина Миколаївна
Маркетингові стратегії сучасних громадсько-політичних газет України: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2014 г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025