Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Книги у рубриці: Прикладні соціально-комунікаційні технології

Рубрики
--> Соціальні комунікації
----> Прикладні соціально-комунікаційні технології

Рубрика

Назва:
 
Прикладні соціально-комунікаційні технології  

Друк списку

Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

<< назад | 1 | 2 | 3 | вперед >>
Медійний імідж України в аспекті формування і трансформації
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Чекалюк, Вероніка Василівна
Медійний імідж України в аспекті формування і трансформації: автореф. дис. … д-ра наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній


Менеджмент видавничої справи в умовах глобалізації (на прикладі України)
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Микитів Ольга Юріївна
Менеджмент видавничої справи в умовах глобалізації (на прикладі України): автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікац., 27.00.06
[б.в.], 2010 г.
ISBN відсутній


Менеджмент видавничої справи в умовах глобалізації (на прикладі України)
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Микитів Ольга Юріївна
Менеджмент видавничої справи в умовах глобалізації (на прикладі України): автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2011 г.
ISBN відсутній


Мовленнєвий вплив на емоції адресата інтерв'ю
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Пшенична Тетяна Олександрівна
Мовленнєвий вплив на емоції адресата інтерв'ю: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2011 г.
ISBN відсутній


Мовностилістичні засоби впливу на аудиторію (на матеріалах преси Півдня України)
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Гаврилова, Яна Леонідівна
Мовностилістичні засоби впливу на аудиторію (на матеріалах преси Півдня України): автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2012 г.
ISBN відсутній


Моральна паніка як технологія впливу в системі соціальних комунікацій
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Битюк, Інна Вікторівна
Моральна паніка як технологія впливу в системі соціальних комунікацій: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2016 г.
ISBN відсутній


Недобросовісна реклама у газетних виданнях України
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Кіца, Мар'яна Олегівна
Недобросовісна реклама у газетних виданнях України: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2014 г.
ISBN відсутній


Образ України в британських Інтернет-ЗМІ (за матеріалами веб-сайтів газет &quot;The Times&quot;, &quot;The Guard...
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Кулик Світлана Анатоліївна
Образ України в британських Інтернет-ЗМІ (за матеріалами веб-сайтів газет "The Times", "The Guard...: автореф. дис. ... канд. із соц. комунікац, 27.00.06
[б.в.], 2012 г.
ISBN відсутній


 Особливості комунікативних функцій Паблік Рилейшнз в діяльності прес-служб установ освіти
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Бахметьєва, Алла Миколаївна
Особливості комунікативних функцій Паблік Рилейшнз в діяльності прес-служб установ освіти: автореф. дис. ... канд. наук iз соц. комунiкацiй, 27.00.06
[б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній


Особливості соціальнокомунікаційних технологій політичних ток-шоу в ефірі українських телеканалів
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Островська, Наталія Василівна
Особливості соціальнокомунікаційних технологій політичних ток-шоу в ефірі українських телеканалів: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній


Патріотичний аспект соціальної реклами в Україні (на прикладі відеореклами 2014-2019 рр.)
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Осаула, Вадим Олександрович
Патріотичний аспект соціальної реклами в Україні (на прикладі відеореклами 2014-2019 рр.): автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікац., [спец.] 27.00.06
[б.в.], 2020 г.
ISBN відсутній


Правовий і девіантний дискурси у комунікативній практиці газет України
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Кость, Світлана Петрівна
Правовий і девіантний дискурси у комунікативній практиці газет України: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2012 г.
ISBN відсутній


Професійна підготовка фахівців зі зв'язків з громадськістю в закладах вищої освіти України
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Коржова, Тетяна Василівна
Професійна підготовка фахівців зі зв'язків з громадськістю в закладах вищої освіти України: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікац., 27.00.06
[б.в.], 2019 г.
ISBN відсутній


Реклама в галузі науки і техніки (за матеріалами періодичної преси)
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Соловйов Сергій Григорович
Реклама в галузі науки і техніки (за матеріалами періодичної преси): автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2008 г.
ISBN відсутній


 Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Лященко, Анжела Вадимівна
Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації: автореф. дис. ... канд. наук iз соц. комунiкацiй, 27.00.06
[б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній


Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення ...
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Фурманкевич Наталія Михайлівна
Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення ...: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікац., 27.00.06
[б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній


Рекламний персонаж як явище в соціальній комунікації: креативний та функціональний аспекти
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Подпружнікова, Ольга Петрівна
Рекламний персонаж як явище в соціальній комунікації: креативний та функціональний аспекти: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2013 г.
ISBN відсутній


Рекламний радіодискурс: соціокомунікативний та лінгвальний аспекти
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Ковтун Наталія Олексіївна
Рекламний радіодискурс: соціокомунікативний та лінгвальний аспекти: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2010 г.
ISBN відсутній


Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Яненко, Ярослав Васильович
Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві: автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікац., [спец.] 27.00.06
[б.в.], 2021 г.
ISBN відсутній


Релігійний контент християнського спрямування в сучасному українському телепросторі
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Смусь, Андрій Григорович
Релігійний контент християнського спрямування в сучасному українському телепросторі: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2015 г.
ISBN відсутній


Рецепція космічного у сучасному українському медіапросторі: науковий та паранауковий дискурси
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Копилова, Лариса Анатоліївна
Рецепція космічного у сучасному українському медіапросторі: науковий та паранауковий дискурси: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2016 г.
ISBN відсутній


Семіотичний інструментарій у комунікативній стратегії українського телебачення
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Бабенко Вікторія Володимирівна
Семіотичний інструментарій у комунікативній стратегії українського телебачення: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2008 г.
ISBN відсутній


Соціальні мережі в арабському світі та їх вплив на трансформацію еліт
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Вербицька, Ганна Анатоліївна
Соціальні мережі в арабському світі та їх вплив на трансформацію еліт: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікац., 27.00.06
[б.в.], 2019 г.
ISBN відсутній


Соціальнокомунікаційні виборчі технології як засоби позиціонування політичних партій та об'єднань
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Подашевська, Тетяна Леонтіївна
Соціальнокомунікаційні виборчі технології як засоби позиціонування політичних партій та об'єднань: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній


Соціально-комунікаційні технології взаємодії міжнародних неурядових організацій та правлячого пол...
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Немеш, Анна Миколаївна
Соціально-комунікаційні технології взаємодії міжнародних неурядових організацій та правлячого пол...: автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій, 27.00.06
[б.в.], 2019 г.
ISBN відсутній


© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025