Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Садеков Алимжан Абдуллович - Управление предприятиями печатных СМИ: маркетинговый подход

Садеков Алимжан Абдуллович - Управление предприятиями печатных СМИ: маркетинговый подход

Управление предприятиями печатных СМИ: маркетинговый подход
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Садеков Алимжан Абдуллович
Управление предприятиями печатных СМИ: маркетинговый подход : Монография
Видавництво: ДонГУЭТ, 2007 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
III> 70487
627569 Главный филиал

Садеков, Алимжан Абдуллович.
Управление предприятиями печатных СМИ: маркетинговый подход : Монография / Алимжан Абдуллович Садеков, Владимир Викторович Брадов; И.о. Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М. Туган-Барановского.– Донецк : ДонГУЭТ , 2007.– 190 с.
170 экз. – На рус. яз.
ISBN 966-385-046-7 : 13.00.

ББК У549:Ч60

-- 1. Преса – Маркетинг. 2. Засоби масової інформації – Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025