Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Шварц Пол - Оценка степени удовлетворенности потребителя

Шварц Пол - Оценка степени удовлетворенности потребителя

Оценка степени удовлетворенности потребителя
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Шварц Пол
Оценка степени удовлетворенности потребителя : Как узнать, что на самом деле думают люди
Серія: Маркетинговые исследования на практике
Видавництво: Баланс Бизнес Букс, 2007 г.
ISBN 966-415-007-X

(UA) Книга
III> 70482
627799 Главный филиал

Шварц, Пол.
Оценка степени удовлетворенности потребителя : Как узнать, что на самом деле думают люди : пер. с англ. / Пол Шварц; Пер. Е. И. Дорошенко; Под науч. ред. Е. Е. Козлов.– Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2007.– 352 с.– (Маркетинговые исследования на практике)
2500 экз. – На рус. яз.
ISBN 966-415-007-X : 20.00.

ББК У542.120-361
ББК У500-361

-- 1. Населення – Попит.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025