Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Балабанова Людмила Веніамінівна - Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід

Балабанова Людмила Веніамінівна - Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід

Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Балабанова Людмила Веніамінівна
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід : Монографія
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Видавництво: ДонДУЕТ, 2006 г.
ISBN відсутній

(UA) Книга
III> 71247
625246 Главный филиал

Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід : Монографія / Людмила Веніамінівна Балабанова, Вікторія Вікторівна Холод; В.о. Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : ДонДУЕТ, 2006.– 294 с.– (Школа маркетингового менеджменту)
500 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-385-014-0 : 30.00.

ББК У521.23-823.2
ББК У529.0-823.2

-- 1. Підприємства – Маркетинг. 2. Конкуренція.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025